Gå til innhold

Jeg tenner på playrape...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og har veldig lyst å ha den type sex med kjæresten, men hvordan tar jeg det opp? Det er jo litt tabu, og jeg vet ikke hvordan han ville reagert...

Anonymous poster hash: 2df65...d29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet at det skal være stor takhøyde og sånt her, men for meg er navnet "playrape" forkastelig. Det signaliserer at man gjør en lek ut av noe så ufattelig motbydelig og destruktivt, og som ødelegger så mange liv hver eneste dag. Så hvis jeg hadde villet ta opp at jeg liker ekstra røff sex ville jeg heller bare startet med å beskrive det, og ikke kalle det for noe sånt. 

Anonymous poster hash: 1c49a...c8c
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Advar han litt før du tar det opp.

Anonymous poster hash: 5ea9e...212
AnonymBruker
Skrevet

Og har veldig lyst å ha den type sex med kjæresten, men hvordan tar jeg det opp? Det er jo litt tabu, og jeg vet ikke hvordan han ville reagert...

Du kan avtale med han at hvis du greier å komme deg løs under akten, så får du en premie, og hvis han greier å få utløsning før du rømmer, får han en premie. Så kan du avtale hva som er greit i forveien, slik som skriking, sparking, lugging, kloring og skalling.

Greier du å komme ut soveromsdøra får du for eksempel velge hvor dere skal på ferie, og vinner han, får han velge.

Anonymous poster hash: 08117...fb1

AnonymBruker
Skrevet

Du holder de tankene dine for deg selv, med hensyn til han. Sannsynligheten for at han vil like å playrape deg er liten, men selv da kan det gå jævlig ille om kommunikasjonen er jævlig og du skulle angre på noe. Ikke faen om du lar kjæresten din sette seg selv i den situasjonen der han faktisk kan bli anklaget for voldtekt om du får en irrasjonell angrefølelse etterpå.  Stakkars fyr.

Anonymous poster hash: d2d6f...b43
  • Liker 2
Skrevet

Du kan jo prøve å bygge litt gradvis opp til det. F.eks. først fortelle han at du liker at han er litt hardhendt, så at du blir veldig tent av at han holder deg litt fast. At du liker tanken på å bli så begjært at han bare må ha deg osv. Er en del langt mykere måter å komme frem til målet enn å bare buse ut med at du vil prøve playrape liksom.

Kjenner dere hverandre godt seksuelt, så kan du jo kanskje også legge merke til om han heller mer mot den litt kinky siden, eller om han er veldig lite eksperimentell. Min erfaring er i hvert fall at menn som er litt røffere i sengen og gjerne liker litt mer uskyldige ting som biting og kloring og å holde litt fast, de er ofte lettere å få med på mer kinky saker. Det skal dog sies at om kjæresten din ikke liker tanken, så er det ikke noe poeng i å mase seg til det, da halve vitsen er at han liker å gjøre det og ikke bare gjør et halvhjertet forsøk. 

Jeg tenner på playrape også, men traff "heldigvis" kjæresten min i bdsm-miljøet, så hadde aldri noe problem med å fortelle det til han. Kunne jo ikke være sikker på at han likte det samme, men jeg visste han uansett ikke ville syntes det var galt eller unaturlig. 

Lykke til :)

Gjest Andrea93
Skrevet

Bare si det :-) Det er en veldig vanlig fantasi og ikke noe å skamme seg over. Og veldig deilig å leve ut når man gjør det med noen man er trygg på :)

Gjest BoxingDay
Skrevet

Du kan jo prøve å bygge litt gradvis opp til det. F.eks. først fortelle han at du liker at han er litt hardhendt, så at du blir veldig tent av at han holder deg litt fast. At du liker tanken på å bli så begjært at han bare må ha deg osv. Er en del langt mykere måter å komme frem til målet enn å bare buse ut med at du vil prøve playrape liksom.

Kjenner dere hverandre godt seksuelt, så kan du jo kanskje også legge merke til om han heller mer mot den litt kinky siden, eller om han er veldig lite eksperimentell. Min erfaring er i hvert fall at menn som er litt røffere i sengen og gjerne liker litt mer uskyldige ting som biting og kloring og å holde litt fast, de er ofte lettere å få med på mer kinky saker. Det skal dog sies at om kjæresten din ikke liker tanken, så er det ikke noe poeng i å mase seg til det, da halve vitsen er at han liker å gjøre det og ikke bare gjør et halvhjertet forsøk.

Hadde valgt denne approachen. Start i det små og kall det røff sex. Jeg har ikke noe imot å dominere, slå dama på rumpa og holde henne fast men om hun skriker nei og kjemper imot med all sin makt så hadde jeg aldri greid å gjennomføre. Ordet rape/voldtekt dreper lysten min tvert.

AnonymBruker
Skrevet

Enig i å ikke kalle det for playrape. Men si at du vil bli handcuffa og holdt fast og om han er med på dette og dere har sånn sex mange ganger så merker du etterhvert om han strekker de grensene eller ikke, gjør han det og virker okei med det så kan du si at det hadde vært spennende om han overrasket deg i rollespill om at han var en innbruddstyv som kom å tok deg ;) Sånn har jeg introdusert det for mine elskere, men har altså sett an en del ganger først hvor mye de "er med" på dominering i utgangspunktet (om han liker å holde meg fast og kvele meg osv) for om jeg ser han er uekvem med det så skjønner jeg at hanvil bli skremt av tanken på playrape.

Anonymous poster hash: d5a68...c34
  • Liker 1
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Det er jo ganske vanlig å tenne på det, men de fleste er kansje ikke så åpne med det. Hadde bare started å si at jeg ønsker litt tøff sex, (eventuelt bdsm, kansje?) Så kan dere jo prøve dere ut litt sakte før du foreslår det til han. 

AnonymBruker
Skrevet

synes det er helt greit å kalle det playrape, det gjør jeg. jeg har røff sex med håndjern ,pisk osv. å så har jeg playrape...helt forskjellige ting. 

Anonymous poster hash: b1deb...cd7
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...