AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Typen min har kjempelyst til å prøve analsex. Min største frykt er at jeg skal bæsje på meg eller at det kommer avføring på penisen hans..jeg vil helst unngå å gå på kondomeriet for å kjøpe analdusj osv..hvor stor sjans er det egentlig for at man bæsjer på seg?! Snakte med en kompis og han sa at det er jo en sjans han tar..han er jo klar over at det KAN skje, og at drt går som regel fint så lenge man faktisk ikke kjenner at man må på do.. hadde dødd av flauhet hvis det hadde skjeddAnonymous poster hash: ef775...1d7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Du får kjøpt det på apotek også, men du vil kanskje ikke ha det i det hele tatt? Så lenge du er helt tørr bak der, etter du har vært på do, så skal det gå helt fint.Anonymous poster hash: e01a8...39a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Du får kjøpt det på apotek også, men du vil kanskje ikke ha det i det hele tatt? Så lenge du er helt tørr bak der, etter du har vært på do, så skal det gå helt fint.Anonymous poster hash: e01a8...39a vil helst unngå å kjøpe, syns det er så flaut http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'> men hva om det ligger avføring i tarmen??Anonymous poster hash: ef775...1d7
*Maja* Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Du kan jo kjøpe på nett? Det er helt anonymt og ikke flaut i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Du kan jo kjøpe på nett? Det er helt anonymt og ikke flaut i det hele tatt. Fortsatt skeptisk, da jeg enda bor hjemme...?Anonymous poster hash: ef775...1d7
*Maja* Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Fortsatt skeptisk, da jeg enda bor hjemme...?Anonymous poster hash: ef775...1d7 Hm, ja, da forstår jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 vil helst unngå å kjøpe, syns det er så flaut men hva om det ligger avføring i tarmen??Anonymous poster hash: ef775...1d7 På apoteket kan du si at du skal ha for å rense øret elns. Har du gått på do og tørker deg ferdig, så skal det ikke ligge noe avføring i tarmen. Anonymous poster hash: e01a8...39a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 På apoteket kan du si at du skal ha for å rense øret elns. Har du gått på do og tørker deg ferdig, så skal det ikke ligge noe avføring i tarmen. Anonymous poster hash: e01a8...39a Takk for svar:)Anonymous poster hash: ef775...1d7
Gjest Andrea93 Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Hvis det ligger noe som helst av rester der, kjenner du det om du kjenner etter med din egen finger. Stort sett er det rent og pent, jeg har aldri brukt dusj i forkant og det har gått fint
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #10 Skrevet 30. juli 2015 Hvis det ligger noe som helst av rester der, kjenner du det om du kjenner etter med din egen finger. Stort sett er det rent og pent, jeg har aldri brukt dusj i forkant og det har gått fint takk! Må komme over denne skrekken min Anonymous poster hash: ef775...1d7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #11 Skrevet 30. juli 2015 Typen min har kjempelyst til å prøve analsex. Min største frykt er at jeg skal bæsje på meg eller at det kommer avføring på penisen hans..jeg vil helst unngå å gå på kondomeriet for å kjøpe analdusj osv..hvor stor sjans er det egentlig for at man bæsjer på seg?! Snakte med en kompis og han sa at det er jo en sjans han tar..han er jo klar over at det KAN skje, og at drt går som regel fint så lenge man faktisk ikke kjenner at man må på do.. hadde dødd av flauhet hvis det hadde skjeddAnonymous poster hash: ef775...1d7 Om du er redd for dette så er du ikke klar for analsex....så enkelt. Det går stort sett bra her, men en gang jeg satt oppå ham så ramla det ut noe etterpå....litt pinlig, men vet du hva: Det er en del av analsex-leken....vil man ha det så får man tåle det.... Anonymous poster hash: bf873...c27 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #12 Skrevet 30. juli 2015 Om du er redd for dette så er du ikke klar for analsex....så enkelt. Det går stort sett bra her, men en gang jeg satt oppå ham så ramla det ut noe etterpå....litt pinlig, men vet du hva: Det er en del av analsex-leken....vil man ha det så får man tåle det....Anonymous poster hash: bf873...c27 Det var det kompisen min også sa, hvis det skjer så får han tåle det. Han vet jo at det kan skje. Men tror aldri den frykten vil slippe taket heheAnonymous poster hash: ef775...1d7
Gjest21 Skrevet 30. juli 2015 #13 Skrevet 30. juli 2015 De selger mange produkter på shytobuy.no - kan være verdt å prøve de http://www.shytobuy.no/analbleking.html
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #14 Skrevet 30. juli 2015 De selger mange produkter på shytobuy.no - kan være verdt å prøve de http://www.shytobuy.no/analbleking.html Mulig jeg er blind, men fant ikke analdusj eller noe på den siden?? Det produktet du linket til, fantes ikke stod det? :/Anonymous poster hash: ef775...1d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå