Gå til innhold

Treff med en fra Cupido

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Nå har jeg snakket med en mann på Cupido i en drøy uke, og vi tenkte å treffes til helgen. Jeg har aldri møtt noen fra Cupido før, ei heller et vanlig nettsjekkested. Hva bør jeg tenke på? Diskresjon er ganske viktig for han. Ingen av oss har heller et treffsted (jeg har ikke, og jeg tviler på at han har). 

Håper noen kan dele noen erfaringer og tips. Han virker veldig geniun og ordentlig, men jeg vil være forsiktig. 

Anonymous poster hash: dc5ab...6b1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde det samme med en mann vi traff på Cupido. Men vi treftes hjemme hos oss. Det kan jo være viktig å understreke at, selv om dette møtet kan føre til sex, så er det ikke sikkert at du vil ha det flere ganger. Viktig å si dette på forhånd.

Anonymous poster hash: 0609c...2ff
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Nå har jeg snakket med en mann på Cupido i en drøy uke, og vi tenkte å treffes til helgen. Jeg har aldri møtt noen fra Cupido før, ei heller et vanlig nettsjekkested. Hva bør jeg tenke på? Diskresjon er ganske viktig for han. Ingen av oss har heller et treffsted (jeg har ikke, og jeg tviler på at han har). 

Håper noen kan dele noen erfaringer og tips. Han virker veldig geniun og ordentlig, men jeg vil være forsiktig. 

Det du skal tenke på er at denne mannen har dame/kone.

Anonymous poster hash: 4126f...f90

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville truffet vedkommende på en kafe eller noe slikt først. Ikke invitert noen hjem til deg, og ikke dra hjem til han, før du har møtt han, og sett han ann :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Treff han ute på en kafe ol først, du har ingen garanti for at han er den han utgir seg for å være. Så kan dere heller dra til evt sted etterpå. 

Angående treffsted, hva er grunnen til at dere ikke kan møtes hjemme hos noen av dere? Jeg har stort sett holdt meg til menn som har eget sted, alternativet er vanligvis å bestille hotell. 

Anonymous poster hash: 47b77...ee8
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg har ikke snakket så mye om det med han enda, men jeg skal høre hva han tenker. Hotell er kanskje et alternativ, ja. Jeg er litt redd for at han skal foreslå å møtes der med en gang på grunn av diskresjon, men da skal jeg bare være tydelig på at jeg vil møtes på en offentlig plass først. Han virker som skrevet som en ordentlig type, så jeg tror at dette er helt forståelig for han og dette bare er mine egne bekymringer. 

AnonymBruker
Skrevet

Treff han ute på en kafe ol først, du har ingen garanti for at han er den han utgir seg for å være. Så kan dere heller dra til evt sted etterpå. 

Angående treffsted, hva er grunnen til at dere ikke kan møtes hjemme hos noen av dere? Jeg har stort sett holdt meg til menn som har eget sted, alternativet er vanligvis å bestille hotell. 

Anonymous poster hash: 47b77...ee8

Dette lurer jeg også på, ts.

Anonymous poster hash: 1b918...2f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet veldig mange menn fra nettet, og det har gått veldig fint! Men, viktig  å treffe offentlig, for man vet aldri! Jeg har truffet noen som har vært litt spesielle, og var glad for at vi ikke var alene et sted.

Utenom det syns jeg ikke det er noe spesielt du bør tenke på. (Bruk kondom! :icon_lol: )

Anonymous poster hash: bdbf6...4a8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet veldig mange menn fra nettet, og det har gått veldig fint! Men, viktig  å treffe offentlig, for man vet aldri! Jeg har truffet noen som har vært litt spesielle, og var glad for at vi ikke var alene et sted.

Utenom det syns jeg ikke det er noe spesielt du bør tenke på. (Bruk kondom! :icon_lol: )

Takk for svar og tips! Jeg gruer meg litt til det første møte. Hva har du gjort da når du har truffet på disse spesielle typene? 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar og tips! Jeg gruer meg litt til det første møte. Hva har du gjort da når du har truffet på disse spesielle typene? 

Det går sikkert helt fint. Han er sikkert like nervøs som deg :)

Jeg har stort sett avtalt å møtes først, og ikke avtalt sex første gangen. For jeg syns kjemi er viktig. Noen ganger var jeg veldig glad for at jeg ikke "lovet" sex første gang, for da jeg møtte personen hadde jeg ikke lyst på han i det heletatt! Men om dere begge har lyst alikevel, er det jo ikke noe problem å ombestemme seg ;)

De gangene jeg møtte noen som var litt spesielle, hadde vi uansett ikke avtalt sex. Det ble bare litt kleint. Så det endte bare med at jeg ikke møtte de flere ganger. ALdri møtt noen som potensielt kunne være farlig (som jeg vet). Men det er uansett lurt å være forsiktig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

husk regel nummer én, om det ikke føles riktig for deg på noe tidspunkt så må du si i fra og gå din vei. det er ikke frekt, du har all din rett til at ting skal føles riktig for deg.

Anonymous poster hash: 77614...f16
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går sikkert helt fint. Han er sikkert like nervøs som deg :)

Jeg har stort sett avtalt å møtes først, og ikke avtalt sex første gangen. For jeg syns kjemi er viktig. Noen ganger var jeg veldig glad for at jeg ikke "lovet" sex første gang, for da jeg møtte personen hadde jeg ikke lyst på han i det heletatt! Men om dere begge har lyst alikevel, er det jo ikke noe problem å ombestemme seg ;)

De gangene jeg møtte noen som var litt spesielle, hadde vi uansett ikke avtalt sex. Det ble bare litt kleint. Så det endte bare med at jeg ikke møtte de flere ganger. ALdri møtt noen som potensielt kunne være farlig (som jeg vet). Men det er uansett lurt å være forsiktig!

husk regel nummer én, om det ikke føles riktig for deg på noe tidspunkt så må du si i fra og gå din vei. det er ikke frekt, du har all din rett til at ting skal føles riktig for deg.

Anonymous poster hash: 77614...f16

Takk for tips begge to! Det er kanskje selvinnlysende, men det er godt at dere minner meg på dette her. Samtalen mellom oss har vel blitt ganske het, så det er vel egentlig lagt opp til sex, men jeg skal minne meg selv på at jeg kan avslutte møte dersom det ikke føles riktig for meg. Jeg skal treffe han på kafé først uansett. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Skal treffe han på mandag. Har dere noen flere tips til meg? 

Jeg merker jeg er litt nervøs for møtet. Jeg har jo aldri møtt noen fra nettet før, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg. Hva er det man pleier å prate om først da? Han virker ganske utadvendt og veldig åpen, så jeg bekymrer meg kanskje uten grunn. 

Skrevet

Skal treffe han på mandag. Har dere noen flere tips til meg? 

Jeg merker jeg er litt nervøs for møtet. Jeg har jo aldri møtt noen fra nettet før, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg. Hva er det man pleier å prate om først da? Han virker ganske utadvendt og veldig åpen, så jeg bekymrer meg kanskje uten grunn. 

Han er sikkert en hyggelig kar :)

Du kan jo vise ham denne, og spørre hva han synes..

• Liker 1
Skrevet

Skal du treffe han på dagtid?

AnonymBruker
Skrevet

Skal du treffe han på dagtid?

Regner med det, men jeg føler det kanskje hadde vært en litt mer avslappet setting over et glass vin? Hva tror du? TS. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er et treffsted?

Anonymous poster hash: 1389a...c63

AnonymBruker
Skrevet

HVORDAN GIKK DET??

AnonymBruker
Skrevet

HVORDAN GIKK DET??

Det gikk greit, men jeg må ærlig innrømme at han ikke helt møtte mine forventninger. Han var skikkelig gira og det virket nesten som lykkedagen hans. Jeg synes det er greit at mannen viser litt interesse, men dette var overkill. Hyggelig mann, men jeg tror ikke jeg vil se han igjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gikk greit, men jeg må ærlig innrømme at han ikke helt møtte mine forventninger. Han var skikkelig gira og det virket nesten som lykkedagen hans. Jeg synes det er greit at mannen viser litt interesse, men dette var overkill. Hyggelig mann, men jeg tror ikke jeg vil se han igjen. 

aah, det var leit! Dessverre er det ofte sånn det ender, for en av partene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...