AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Hei, unnskyld for at jeg også spør om det her. Jeg vet det er utrolig mange som spør pm de kan ha en UVI, så beklager at jeg også spør. Nå har det seg slik at jeg er på hytta, og det er rundt en time til sivilisasjonen her i dra, så før jeg kjører to timer tenkte jeg å høre om dere syntes det hørtes ut som en UVI. Symptomene mine er noen ganger sviing ved tissing, og etterpå får jeg smerter i underlivet og helt nederst i magen (men på vagina om dere skjønner ) Kan dette være UVI, eller skal jeg bare vente å se det an litt til? Håper noen har litt erfaring eller tips å dele med meg Anonymous poster hash: 7fa7e...cda 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Høres ut som UVI ja. Anonymous poster hash: 03cc5...3bb
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Høres ut som UVI ja. Anonymous poster hash: 03cc5...3bb Hm, jeg får vel prøve å drikke mye vann (har faktisk kjøpt med ganske mye) og se an om det bedrer seg... Anonymous poster hash: 7fa7e...cda
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Hei, unnskyld for at jeg også spør om det her. Jeg vet det er utrolig mange som spør pm de kan ha en UVI, så beklager at jeg også spør. Nå har det seg slik at jeg er på hytta, og det er rundt en time til sivilisasjonen her i dra, så før jeg kjører to timer tenkte jeg å høre om dere syntes det hørtes ut som en UVI. Symptomene mine er noen ganger sviing ved tissing, og etterpå får jeg smerter i underlivet og helt nederst i magen (men på vagina om dere skjønner ) Kan dette være UVI, eller skal jeg bare vente å se det an litt til? Håper noen har litt erfaring eller tips å dele med meg Anonymous poster hash: 7fa7e...cda Drikk appelsinjuice, eller aller helst tranbærjuice Anonymous poster hash: 66b5f...411
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Drikk appelsinjuice, eller aller helst tranbærjuice Anonymous poster hash: 66b5f...411 har ikek så mye, men skal drikke det vi har Anonymous poster hash: 7fa7e...cda
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Føler egentlig det har blitt verre utover dagen så da blir det vel en tur til legen i mprgen...Kjedelig, mistenker feber også Uansett, takk for tips!! Anonymous poster hash: 7fa7e...cda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå