AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Hei! Det har seg slik at etter jeg ble sammen med kjæresten min, så har jeg plutselig fått et problem jeg ikke har hatt tidligere. Jeg blir rett og slett _for_ våt! Ikke alltid like mye(spørs hvor lenge siden det er), men alltid en god del. Han klager aldri og i hans øyne er det jo bedre at det er den veien og ikke motsatt.. Men jeg føler meg ganske utilstrekkelig til tider.. Spesielt når vi må ta flere pauser pga av det. Noen som sliter med det samme? Evt tips..? Mvh Fortvila🙈Anonymous poster hash: 5fb05...df8 Anonymous poster hash: 5fb05...df8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Dette er ikke noe å være fortvilet over. Betrakt det som et gode. Hvorfor kommer følelsen av å være utilstrekkelig inn her? Anonymous poster hash: 1d66b...49c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Hvorfor må dere ta pauser? Jeg vet ikke om en eneste negativ ting med at jenta blir veldig våt, er det fordi han kjenner lite da? Eller at dere vil tørke det bort e.l.? Anonymous poster hash: 97b07...104
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Jeg blir gørrvåt selv! Og alle vennindene mine jeg har snakket med om det sier de også blir det. Det er jo meningen! Man har for det første utflod produksjon fra før av, og når man er kåt og har sex så produseres det jo enda mere naturligvis, for smøring og gjøre sexen behagelig og god, samtidig som det er med på å rense vaginaen for bakterier (bakterier som man har fra før av, og bakterier som kommer fra han). Har bare fått skryt for en "sinnsykt våt fitte", men skal innrømme at noen ganger blir det så vått så jeg ikke kjenner så mye av penetreringen selv, og da pleier jeg å ta en litt diskret pause og tørke meg for å kjenne friksjonen bedre. Anonymous poster hash: 0ed24...96c
~Tor~ Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Er det bare under sex dere blir for våt eller kan dere bli så våt at det er et problem utenfor sengen? Som mann ser jeg på dette som et luksusproblem.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Opplever også dette ganske ofte, og problemet er jo at det kan bli lite friksjon for begge parter, men er vel mest mannen som sliter med det. En "tørkepause" kan hjelpe, men er jo ikke det man har mest lyst til akkurat der og da... Anonymous poster hash: 55f2b...49f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Hei! Det har seg slik at etter jeg ble sammen med kjæresten min, så har jeg plutselig fått et problem jeg ikke har hatt tidligere. Jeg blir rett og slett _for_ våt! Ikke alltid like mye(spørs hvor lenge siden det er), men alltid en god del. Han klager aldri og i hans øyne er det jo bedre at det er den veien og ikke motsatt.. Men jeg føler meg ganske utilstrekkelig til tider.. Spesielt når vi må ta flere pauser pga av det. Noen som sliter med det samme? Evt tips..? Mvh Fortvila🙈Anonymous poster hash: 5fb05...df8 Anonymous poster hash: 5fb05...df8 Vi hadde også dette problemet. Men her i gården bruker vi bare et håndkle som hun tørker seg med, når vi bytter stillinger bruker også det håndkle når jeg har kommet så vi slipper å få det sperm utover lakenet. (til de av dere som tenkte :wow de bruker samme håndkle hver gang" ) nei... Vi bytter håndkle med mindre vi tar 2 omganger på rappen Anonymous poster hash: 6708e...1cd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 Jeg har akkurat det samme problemet! Eller, det har ikke vært et problem for han, det er jo bare positivt, men jeg synes jeg blir litt for våt.. Men det er vel ikke så mye man kan gjøre for å hindre det. Anonymous poster hash: c149d...c02
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Er det bare under sex dere blir for våt eller kan dere bli så våt at det er et problem utenfor sengen? Som mann ser jeg på dette som et luksusproblem. Man blir våt hele døgnet, det har med bakterierens å gjøre, eller kanskje kan sammenlignes med at munnen hele tiden produserer spytt. Alle har litt utflod i trusa hver dag, noen har mer , andre har mindre. Noen må bruke truseinnlegg fordi de blir så våte og går rundt med klissvåt flekk i underbuksa, og det har ingenting med å gjøre at de er kåte å gjøre. Opplever også dette ganske ofte, og problemet er jo at det kan bli lite friksjon for begge parter, men er vel mest mannen som sliter med det. En "tørkepause" kan hjelpe, men er jo ikke det man har mest lyst til akkurat der og da... Anonymous poster hash: 55f2b...49f Har aldri møtt eller hørt om en mann som har klaga på at det er FOR vått. Bare fått skryt for det , selvom det "plasker". Tror det er mere en sånn internett-tøffe-seg-myte når menn sier "kjentes ut som å dyppe pikken i ei bøtte med vann" osv. Menn får jo friksjon og stimulering uansett, men for kvinnen som i utgangspunktet ikke engang har like følsomme erogene soner innvendig i vaginaen så er det garantert mye mere merkbart for henne, at det ikke gir like mye stimulering som ved en "tørrere" vagina (som igjen kan bli forferdelig vondt og lage sår og rifter) Anonymous poster hash: 0ed24...96c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #10 Skrevet 30. juli 2015 Når vi begynner å bare kose litt på sofaen så er jeg våt gjennom buksa før den er tatt av. Aldri sett p¨det som et problem. og for han er det bare turn on. Anonymous poster hash: a0738...0fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå