AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Har hatt sex med glidemiddel, å etter det har jeg hovna opp i underlivet. kan ikke skjønne at det skal komme av noe annet en allergisk reaksjon. Det er veldig smertefult, å jeg har prøvd å smøre med canesten, men det hjelper ikke. Smørte glidemiddel på magen for å se om jeg reagerte, å ble rød å fikk blemmer. prøvd å ta allergi tablett, men det hjelper ikke så mye. bør jeg oppsøke gyn? kan det gjøres noe med? eller må jeg bare vente til det går over av seg selv? Anonymous poster hash: f22e2...910
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Har det skjedd nå netopp? Jeg ville kanskje prøvd å spyle lunkent vann inn i skjeden med dusjhode, sånn for å sørge for å spyle vekk rester av glidemiddelet.. Slik at det i allfall ikke blir verre! Men det er bare hva jeg ville prøvd.. Jeg vet jo ikke hvor smertefullt du har det nå, men hvis det ikke blir bedre kan du jo ta en tlf til legevakten og høre med de. Anonymous poster hash: d37a8...983
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå