AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har fått et sår på siden av fingeren min, og det blir ikke noe bedre. Jeg er rød, hoven og det gjør så vondt at det kjennes nesten litt ut som om det kiler litt. Jeg føler nesten for og le istedenfor og gråte pga smerter. Er dette en betennelse eller infeksjon? Burde jeg gå til legen? Jeg har hatt det nå i 3-4 dager alt. Jeg har prøvd og tegne rundt der jeg er rød for og se om det blir noe verre, og har blitt litt mere rød dagen etter. Takk for svar på forhånd 😊Anonymous poster hash: 6b254...3f3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har fått et sår på siden av fingeren min, og det blir ikke noe bedre. Jeg er rød, hoven og det gjør så vondt at det kjennes nesten litt ut som om det kiler litt. Jeg føler nesten for og le istedenfor og gråte pga smerter. Er dette en betennelse eller infeksjon? Burde jeg gå til legen? Jeg har hatt det nå i 3-4 dager alt. Jeg har prøvd og tegne rundt der jeg er rød for og se om det blir noe verre, og har blitt litt mere rød dagen etter. Takk for svar på forhånd Anonymous poster hash: 6b254...3f3 Hvordan fikk du såret? Anonymous poster hash: 86dc2...fc2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Hvordan fikk du såret? Anonymous poster hash: 86dc2...fc2 Jeg får innimellom sånne sår rett ved neglen ved neglebåndet på en måte, men har aldri vært så ille som nå. Anonymous poster hash: 6b254...3f3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Betennelse (infeksjon) høres det ut som ja. Oppsøk lege om det ikke går over. Mitt tips; bland litt grønnsåpevann og stapp fingeren i 15-20 min. Rensker godt opp Anonymous poster hash: aca97...9ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå