maipai Skrevet 6. september 2015 #301 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Panelgardiner Veggord Hyttemøbler Glasskap Barkrakk Bur, enten der er hamsterbur eller hundebur Ting med kinesiske teng Nisser Pelspledd Speil i stua eller spisestua Speilfliser Fargede lyspærer / ledlys Noe annet enn standar hvitt toalettsete Masker som pynt YinYang Askebeger Pallemøbler Klovner Endret 6. september 2015 av maipai 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #302 Del Skrevet 6. september 2015 Gliser godt av denne tråden her. Følgende kommer ikke inn i mitt hjem: Telefonbenk i entreen ( og ja, de eksisterer fortsatt ) Stumtjener Panelgardiner Kubbelys i andre farger en hvit Visdomsord på vegger (kaster opp av mindre) Visdomsord/dikt på puter Fat med lys og stener på bordet Lyskjegle med sånne bommulsballer Pallemøbler Sort skinnsofa Sort skinnstresless Tepper fra Jysk o.l Sterkt farget sengetøy Duftfrisker Duftlys Ting fra black design, Perfect Home osv "Kunst" og bilder fra IKEA ( gjelder egentlig fra alle møbelforettninger) Lysmansjetter Afrika inspirerte pyntegjenstander Ringnes Skjærgårdspils Marsvin og andre smågnagere Undulat Akvarium Fugler Sorrund anlegg Gøyale dobørster, såpedispensere o.l Bilder og pynt på wc/bad Skilt på døren til toalettet - typ WC Krukker hvor det står "Popcorn", "Godis" o.l Kunstige planter og blomster Brudebilde på veggen ( hjelpes) Store klokker fra møbelforettniger på veggen Glassbord Maltblokker Enig i alt, unnatt "stor veggklokke fra møbelbutikk", for det har vi. Vi har barn, de skal lære klokka, vi må ha en stor klokke på veggen som viser når det er tid for å gå til skolen og når det skal spises kveldsmat. Ikke alt i interiør er til pynt, noe er praktisk. Anonymous poster hash: 4fdde...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #303 Del Skrevet 6. september 2015 Møbler fra TM design! GRØSS! Anonymous poster hash: 9d653...411 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #304 Del Skrevet 6. september 2015 tydligvis en kjæreste Anonymous poster hash: c2477...383 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. september 2015 #305 Del Skrevet 6. september 2015 Ting som stinker Tror ikke jeg ville hatt ts i mitt husAnonymous poster hash: 36482...686 Om bare jeg kunne ha plusset denne kommentaren flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #306 Del Skrevet 6. september 2015 Chabby chic stilen, og kähler vaser.... Jultre, nakne motiver på maleri og pyntegjenstander. afrikanske fruktbarhets pynt..... Anonymous poster hash: 0d421...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #307 Del Skrevet 6. september 2015 Flyktninger. Anonymous poster hash: ca1cf...78d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #308 Del Skrevet 7. september 2015 Antar du mener plissè? Det er ingenting som heter plissèlameller. Enten har du plissegardiner eller så har du lameller - det er ikke mulig å ha plisserte lameller. Der var KG politiet ute igjen ja, er sannelig mange av dere her inne. Men du forsto hva jeg mente *klapper i hendene* Anonymous poster hash: de01b...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 7. september 2015 #309 Del Skrevet 7. september 2015 Flyktninger.Anonymous poster hash: ca1cf...78d Jeg har heller ikke ekstra plass til flyktninger dessverre. Skulle gjerne hatt en hybel eller et anneks å tilby. De skulle fått det gratis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 7. september 2015 #310 Del Skrevet 7. september 2015 Hund Sigarettrøyk Røkelse Utlendinger Jehovas folk Tiggere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 7. september 2015 #311 Del Skrevet 7. september 2015 Der var KG politiet ute igjen ja, er sannelig mange av dere her inne. Men du forsto hva jeg mente *klapper i hendene*Anonymous poster hash: de01b...de5 Jeg gjettet meg til det, ja ... på samme måte som du måtte gjettet hva jeg mente om jeg skrev regnjakkekåpe eller malerilitografi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 8. september 2015 #312 Del Skrevet 8. september 2015 Hos meg ser du ALDRI et tørkestativ inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 8. september 2015 #313 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg har heller ikke ekstra plass til flyktninger dessverre. Skulle gjerne hatt en hybel eller et anneks å tilby. De skulle fått det gratis. for et svar ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #314 Del Skrevet 9. september 2015 Med forbehold om at jeg ikke er helt nazi på alt (har feks. svart vannkoker og kaster ikke gaver, kan ikke nekte mannen alt mulig osv.), men regner med folk skønner det er sagt med glimt i øyet for å vise hva jeg ikke liker: (Spesielt svart) skinnsofa Svarte ting generelt.Eller børstet stål ditt og datt. Materialistisk stil Pels. Med mindre den sitter på et levende dyr ❤ Veggord De stygge glassene/skålene med det som ser ut som dårlige barnetegninger Bombaymøbler Furu Veggbord Vegg-til-vegg-teppe Fotballfruestol Sofa som kjøkkenbordbenk (!) "Barnehagemøblene" fra IKEA (altså de som ser ut som de hører hjemme i en barnehage) Bord fra Jysk - klok av skade... Luftfukter (største humbug som finnes, de fleste har det FOR fuktig!) Kulde (= <20 grader, skjønt det er veldig lavt) Edderkopper!! Canada Goose 2XU (jada, vet disse er klær, men de kommer ikke inn i huset!) Husholdningssaft...jeg kan ikke fordra lukta! Påskeliljer (eller engelske?) Kan visst ikke fordra den lukta heller. Hodeskaller og alle harry "jeg er så baaad,ass"-effekter. Tjen Folket, rasister, høyreekstreme og andre ekstremister. Dårlige "venner" Dyretestet kosmetikk/husholdningsartikler Nestle-produkter Rosabloggere og andre bimboer Rottingmøbler (aldri mer..makan til støvsamlere!) Tøytrekk på dolokk eller foran do, samt "dorulldukke". Myke doringer *grøss* (det finnes...!) Forsmådde ekser Horekunder og andre psykopater som bidrar til menneskehandel og undertrykkelse Popcornmaskin og andre slike ting som tar plass og aldri blir brukt "Stars and stripes" - sånn amerikansk maritim stil. Anonymous poster hash: ce97c...ee8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #315 Del Skrevet 9. september 2015 *Wallwords *Hvit og minimalistisk julepynt *Hodeskalle-ting *Skinnsofa *Barkrakker *Ugle-ting *Tapet *KontrastveggAnonymous poster hash: 7453f...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. september 2015 #316 Del Skrevet 9. september 2015 Gulvtepper, både vegg til vegg og løse tepper. Det samler støv og er noe herk å holde reint. Dessuten er jeg så klønete at jeg ofte søler mat på golvet. Løse tepper er også snublefeller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 9. september 2015 #317 Del Skrevet 9. september 2015 Panelgardiner Veggord Hyttemøbler Glasskap Barkrakk Bur, enten der er hamsterbur eller hundebur Ting med kinesiske teng Nisser Pelspledd Speil i stua eller spisestua Speilfliser Fargede lyspærer / ledlys Noe annet enn standar hvitt toalettsete Masker som pynt YinYang Askebeger Pallemøbler Klovner Kva er "hyttemøbler"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 9. september 2015 #318 Del Skrevet 9. september 2015 Kva er "hyttemøbler"? https://www.google.com/search?q=hyttem%C3%B8bler&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI4NqpgavqxwIVxpUsCh1fsA85&biw=1280&bih=671 Dette er hyttemøbler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 9. september 2015 #319 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) https://www.google.com/search?q=hyttemøbler&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI4NqpgavqxwIVxpUsCh1fsA85&biw=1280&bih=671 Dette er hyttemøbler Tenkte ikkje på å søkje på Google 😳 Ja det var jo berre heilt nydeleg! 😩 Endret 9. september 2015 av Kjibba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 15. september 2015 #320 Del Skrevet 15. september 2015 http://www.blackdesign.no/Keramikk-Lamper/Lamper/Taklampe1/Silvia-m-hvit-ledning-Kongle-lampeVita-02007-S-p0000004824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå