Gå til innhold

ting som ikke kommer i ditt hus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lang tid brukte du på å skrive denne listen, og hva har du egentlig selv i huset ditt?[/quote

Brukte ikke lange tiden gitt;) Lett å ramse opp ting jeg ikke kan fordra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapselmaskin

julepynt i adventstida

robotklipper

hvite vegger

bilder av seg selv på veggen

..ellers skulle jeg gjerne vært uten tørketrommelog sentralstøvsuger, men de har kommet inn ufrivillig.

Men jeg stusser over at folk ikke vil ha persiske tepper? skjønner jo at man ikke liker det i tradisjonell foreldregenerasjonsetting, men i et rent, moderne interiør synes jeg det er fint med en fargeklatt, og tepper som er håndlagde og representerer varige verdier er et stort pluss i min bok. Har ikke selv, men låner et på ubestemt tid,som noen i familien ikke har plass til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Skinn sofa

- Hyttemøbler (ja, noen har faktisk det i huset sitt!)

- "Minimalistisk" spisestue med stoler som ser ut som de tilhører det lokale klubbhuset

- smijern

- blomster gardiner

- plise lameller

- persiske tepper

Anonymous poster hash: de01b...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapselmaskin

julepynt i adventstida

robotklipper

hvite vegger

bilder av seg selv på veggen

...

Jeg har alt dette i mitt hjem minus robotklipperen;) (hva er det egentlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SykkelJenny

- Skinn sofa

- Hyttemøbler (ja, noen har faktisk det i huset sitt!)

- "Minimalistisk" spisestue med stoler som ser ut som de tilhører det lokale klubbhuset

- smijern

- blomster gardiner

- plise lameller

- persiske tepper

Anonymous poster hash: de01b...de5

Antar du mener plissè? Det er ingenting som heter plissèlameller. Enten har du plissegardiner eller så har du lameller - det er ikke mulig å ha plisserte lameller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg har alt dette i mitt hjem minus robotklipperen;) (hva er det egentlig?)

En sånn liten gressklipper som vandrer rundt på plenen helt av seg selv :)

Det ønsker jeg meg, men ikke i mitt hus. Utenfor, derimot ;) (Det er ikke meg du siterer, men jeg svarte likevel.)

Endret av Margit Spat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Føler bare folk med robotklipper er skikkelig late :/

Jeg synes det er helt genialt. 

Har ikke hage selv lenger - men forstår godt at folk prioriterer andre gjøremål enn plenklipping når man først har fint vær her til lands. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hage selv lenger - men forstår godt at folk prioriterer andre gjøremål enn plenklipping når man først har fint vær her til lands. 

Dessuten kan man være allergisk ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser på robotklipperen som enda en ting som fjerner oss fra enkel hverdagsaktivitet - for å sette det på spissen: Vi kjøper robotklipper og vaskehjelp, for så å sette oss i bilen og kjøre til treningssenteret for å få bevegelse. Jeg er ikke overbevist om at det regnskapet går i pluss, så jeg velger å beholde de tungvinte løsningene i hverdagen

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke materialer som skal se ut som noe de ikke er. Feks "trestruktur" istedet for...tre.

Liker ikke rokokko eller barokkstil (heller ikke da det var moderne)

Ikke lilla - lilla puter, gardiner, lys etc.

Ikke feminine ting.

Ikke industristil

...og i hvert fall ikke shabby chic med blonder, engler og bokstaver. Det er så tacky. Skrift på veggen og ting også.... "Always kiss me good night" og sånt. Geez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

jeg ser på robotklipperen som enda en ting som fjerner oss fra enkel hverdagsaktivitet - for å sette det på spissen: Vi kjøper robotklipper og vaskehjelp, for så å sette oss i bilen og kjøre til treningssenteret for å få bevegelse. Jeg er ikke overbevist om at det regnskapet går i pluss, så jeg velger å beholde de tungvinte løsningene i hverdagen

Helt enig bortsett fra det med robotklipperen. Men det er fordi den er så stillegående i forhold til tradisjonelle gressklippere som gjaller gjennom nabolaget. Og da helst på søndager.

En annen ting jeg kom på som aldri vil befinne seg i mitt hjem er en kaffetrakter. Det er så mange andre fortreffelige måter å lage kaffe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SykkelJenny

Helt enig bortsett fra det med robotklipperen. Men det er fordi den er så stillegående i forhold til tradisjonelle gressklippere som gjaller gjennom nabolaget. Og da helst på søndager.

En annen ting jeg kom på som aldri vil befinne seg i mitt hjem er en kaffetrakter. Det er så mange andre fortreffelige måter å lage kaffe på.

Det er utrolig upraktisk å ikke ha kaffetrakter dersom man har mange gjester. Jeg bruker ikke kaffetrakter til vanlig - har en super integrert kaffemaskin. Men jeg har bestemt meg for å investere i en god kaffetrakter før jeg har stort selskap neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...