AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #281 Del Skrevet 19. august 2015 Unger Anonymous poster hash: adf09...85b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabojenta Skrevet 19. august 2015 #282 Del Skrevet 19. august 2015 Hvor lang tid brukte du på å skrive denne listen, og hva har du egentlig selv i huset ditt?[/quote Brukte ikke lange tiden gitt;) Lett å ramse opp ting jeg ikke kan fordra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 21. august 2015 #283 Del Skrevet 21. august 2015 kapselmaskin julepynt i adventstida robotklipper hvite vegger bilder av seg selv på veggen ..ellers skulle jeg gjerne vært uten tørketrommelog sentralstøvsuger, men de har kommet inn ufrivillig. Men jeg stusser over at folk ikke vil ha persiske tepper? skjønner jo at man ikke liker det i tradisjonell foreldregenerasjonsetting, men i et rent, moderne interiør synes jeg det er fint med en fargeklatt, og tepper som er håndlagde og representerer varige verdier er et stort pluss i min bok. Har ikke selv, men låner et på ubestemt tid,som noen i familien ikke har plass til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #284 Del Skrevet 22. august 2015 Stormønstret tapetAnonymous poster hash: 9291e...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #285 Del Skrevet 22. august 2015 - Skinn sofa - Hyttemøbler (ja, noen har faktisk det i huset sitt!) - "Minimalistisk" spisestue med stoler som ser ut som de tilhører det lokale klubbhuset - smijern - blomster gardiner - plise lameller - persiske tepperAnonymous poster hash: de01b...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 24. august 2015 #286 Del Skrevet 24. august 2015 kapselmaskin julepynt i adventstida robotklipper hvite vegger bilder av seg selv på veggen ... Jeg har alt dette i mitt hjem minus robotklipperen;) (hva er det egentlig?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 24. august 2015 #287 Del Skrevet 24. august 2015 - Skinn sofa - Hyttemøbler (ja, noen har faktisk det i huset sitt!) - "Minimalistisk" spisestue med stoler som ser ut som de tilhører det lokale klubbhuset - smijern - blomster gardiner - plise lameller - persiske tepperAnonymous poster hash: de01b...de5 Antar du mener plissè? Det er ingenting som heter plissèlameller. Enten har du plissegardiner eller så har du lameller - det er ikke mulig å ha plisserte lameller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 24. august 2015 #288 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Jeg har alt dette i mitt hjem minus robotklipperen;) (hva er det egentlig?) En sånn liten gressklipper som vandrer rundt på plenen helt av seg selv Det ønsker jeg meg, men ikke i mitt hus. Utenfor, derimot (Det er ikke meg du siterer, men jeg svarte likevel.) Endret 24. august 2015 av Margit Spat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 24. august 2015 #289 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) nvm Endret 24. august 2015 av Blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 24. august 2015 #290 Del Skrevet 24. august 2015 Føler bare folk med robotklipper er skikkelig late :/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 24. august 2015 #291 Del Skrevet 24. august 2015 Føler bare folk med robotklipper er skikkelig late :/ Jeg synes det er helt genialt. Har ikke hage selv lenger - men forstår godt at folk prioriterer andre gjøremål enn plenklipping når man først har fint vær her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 24. august 2015 #292 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg synes det er helt genialt. Har ikke hage selv lenger - men forstår godt at folk prioriterer andre gjøremål enn plenklipping når man først har fint vær her til lands. Dessuten kan man være allergisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 24. august 2015 #293 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg synes det er helt genialt. Har ikke hage selv lenger - men forstår godt at folk prioriterer andre gjøremål enn plenklipping når man først har fint vær her til lands. jeg ser på robotklipperen som enda en ting som fjerner oss fra enkel hverdagsaktivitet - for å sette det på spissen: Vi kjøper robotklipper og vaskehjelp, for så å sette oss i bilen og kjøre til treningssenteret for å få bevegelse. Jeg er ikke overbevist om at det regnskapet går i pluss, så jeg velger å beholde de tungvinte løsningene i hverdagen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Selfie Skrevet 25. august 2015 #294 Del Skrevet 25. august 2015 Jeg liker ikke materialer som skal se ut som noe de ikke er. Feks "trestruktur" istedet for...tre. Liker ikke rokokko eller barokkstil (heller ikke da det var moderne) Ikke lilla - lilla puter, gardiner, lys etc. Ikke feminine ting. Ikke industristil ...og i hvert fall ikke shabby chic med blonder, engler og bokstaver. Det er så tacky. Skrift på veggen og ting også.... "Always kiss me good night" og sånt. Geez. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 5. september 2015 #295 Del Skrevet 5. september 2015 jeg ser på robotklipperen som enda en ting som fjerner oss fra enkel hverdagsaktivitet - for å sette det på spissen: Vi kjøper robotklipper og vaskehjelp, for så å sette oss i bilen og kjøre til treningssenteret for å få bevegelse. Jeg er ikke overbevist om at det regnskapet går i pluss, så jeg velger å beholde de tungvinte løsningene i hverdagen Helt enig bortsett fra det med robotklipperen. Men det er fordi den er så stillegående i forhold til tradisjonelle gressklippere som gjaller gjennom nabolaget. Og da helst på søndager. En annen ting jeg kom på som aldri vil befinne seg i mitt hjem er en kaffetrakter. Det er så mange andre fortreffelige måter å lage kaffe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 5. september 2015 #296 Del Skrevet 5. september 2015 Tror ikke jeg ville hatt ts i mitt husAnonymous poster hash: 36482...686 Hihihi fyyy det var slemt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 5. september 2015 #297 Del Skrevet 5. september 2015 Taco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 6. september 2015 #298 Del Skrevet 6. september 2015 Taco. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 6. september 2015 #299 Del Skrevet 6. september 2015 Den var fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 6. september 2015 #300 Del Skrevet 6. september 2015 Helt enig bortsett fra det med robotklipperen. Men det er fordi den er så stillegående i forhold til tradisjonelle gressklippere som gjaller gjennom nabolaget. Og da helst på søndager. En annen ting jeg kom på som aldri vil befinne seg i mitt hjem er en kaffetrakter. Det er så mange andre fortreffelige måter å lage kaffe på. Det er utrolig upraktisk å ikke ha kaffetrakter dersom man har mange gjester. Jeg bruker ikke kaffetrakter til vanlig - har en super integrert kaffemaskin. Men jeg har bestemt meg for å investere i en god kaffetrakter før jeg har stort selskap neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå