Gå til innhold

Alltid slim i halsen?!?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg aaaalltid slim i halsen som jeg må hoste og harke opp. Hver gang jeg snakker må jeg kremte for å ikke høres ut som ei kjerring som har røyka i 50 år, jeg er 17 år. Noen som sliter med det samme eller vet hva grunnen kan være?

Anonymous poster hash: ad3e1...458

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra til legen.

Anonymous poster hash: fe38b...dba
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det og ønh mener at det er pga en enorm polypp i en bihule. Har vært forkjøla siden januar 2011. Får kjempe lett verre forkjølelser, ørebetennelse av virus og bihulebetennelse. Det var snakk om å fjerne polyppen men den ligger inntil synsnerven eller nært iallefall fordi de tør ikke fjerne polyppen i frykt for å skade synsnerven. Så jeg må bare gå sånn :( Har prøvd div nesesprayer ol. uten hell.

Håper du ikke har noe sånt, og om så en polypp som kan fjernes.

Anonymous poster hash: dfb95...f10

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det og ønh mener at det er pga en enorm polypp i en bihule. Har vært forkjøla siden januar 2011. Får kjempe lett verre forkjølelser, ørebetennelse av virus og bihulebetennelse. Det var snakk om å fjerne polyppen men den ligger inntil synsnerven eller nært iallefall fordi de tør ikke fjerne polyppen i frykt for å skade synsnerven. Så jeg må bare gå sånn :( Har prøvd div nesesprayer ol. uten hell.

Håper du ikke har noe sånt, og om så en polypp som kan fjernes.

Anonymous poster hash: dfb95...f10

Så kjipt! Jeg er ikke akkurat forkjølet, men jeg har nesten alltid rennende nese så fort jeg går ut eller hva som helst egentlig, i tillegg til slimet i halsen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sliter med det samme, men det er visst pga mitt lave stoffskifte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også mye slim i halsen men så har jeg astma og så trur det har litt med det å gjøre men jeg har slim i halsen nesten hver dag omtrent hele tiden

Anonymous poster hash: 4ec74...63e

AnonymBruker
Skrevet

Klamydia kan gi den type symptomer.

Jeg fikk det da jeg var på ferie i England i fjor.Var slimete i halsen i nesten 1 år før jeg dro til legen. Der tok legen prøver og det viste seg å være dette som var grunnen :(

Anonymous poster hash: e51aa...53a
AnonymBruker
Skrevet

Klamydia kan gi den type symptomer.

Jeg fikk det da jeg var på ferie i England i fjor.Var slimete i halsen i nesten 1 år før jeg dro til legen. Der tok legen prøver og det viste seg å være dette som var grunnen :(

Hjelpes! Jeg tror det egentlig er liten sannsynlighet for det, da må jeg ha fått dette for tre år siden i såfall😂 kanskje lurt å ta en test.. jeg vet det gir seg til slutt, det er verst etter forkjølelser for da varer slimet i sikkert 4 mnd etter endt forkjølelse.

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes! Jeg tror det egentlig er liten sannsynlighet for det, da må jeg ha fått dette for tre år siden i såfall kanskje lurt å ta en test.. jeg vet det gir seg til slutt, det er verst etter forkjølelser for da varer slimet i sikkert 4 mnd etter endt forkjølelse.

Det kan være lurt å ta en test,uansett hvor dritflaut det er.

Klamydiainfeksjoner kan slå seg videre ned i lungene om de ikke behandles.

Jeg ante ingenting om at en kjønnssykdom kunne dukke opp i andre deler av kroppen før legen fortalte dette.Det var visstnok ikke så uvanlig å gå med klamydia i halsen fikk jeg vite.

AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt! Jeg er ikke akkurat forkjølet, men jeg har nesten alltid rennende nese så fort jeg går ut eller hva som helst egentlig, i tillegg til slimet i halsen.

Jeg har det helt likt!! Lurer også på hva det kan være. Fastlegen og ønh-spesialist tok ikke problemet mitt seriøst. Jeg har hatt det slik siden en halsinfeksjon for nærmere 3 år siden. Jeg har bare blitt bedt om å drikke tabletter som skal løse opp slim... Det hjelper ikke på meg. Jeg HÅPER noen av dere har et svar!!

Anonymous poster hash: c3ee2...63a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt likt!! Lurer også på hva det kan være. Fastlegen og ønh-spesialist tok ikke problemet mitt seriøst. Jeg har hatt det slik siden en halsinfeksjon for nærmere 3 år siden. Jeg har bare blitt bedt om å drikke tabletter som skal løse opp slim... Det hjelper ikke på meg. Jeg HÅPER noen av dere har et svar!!

Anonymous poster hash: c3ee2...63a

Ja, det er frustrerende!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det også. Fikk det etter en bronkitt for flere år siden. Legen vet ikke hva det er. Må visst bare ha det sånn.

Anonymous poster hash: 3af1d...054
Gjest Mythic
Skrevet

Sånn har jeg det også. Fikk det etter en bronkitt for flere år siden. Legen vet ikke hva det er. Må visst bare ha det sånn.

Anonymous poster hash: 3af1d...054

Samme her. Hadde bihulebetennelse og bronkitt i november/desember i fjor, og blir ikke frisk igjen. Tett i bihulene og harker og hoster, men de finner ikke ut noe annet enn at jeg har skjev neseskillevegg og en rest av infeksjon som ligger igjen. Visst nok ikke noe å gjøre noe med, og jeg er møkklei,

Har du vært hos spesialist, TS?

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Hadde bihulebetennelse og bronkitt i november/desember i fjor, og blir ikke frisk igjen. Tett i bihulene og harker og hoster, men de finner ikke ut noe annet enn at jeg har skjev neseskillevegg og en rest av infeksjon som ligger igjen. Visst nok ikke noe å gjøre noe med, og jeg er møkklei,

Har du vært hos spesialist, TS?

Nei, har ikke det. Føler det er et ork, men får aldri kommet dit hvis man aldri drar til legen heller, så får bare dra meg dit.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å spise meieriprodukter, dette gir slim i halsen.

Anonymous poster hash: 5f6e9...541

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det. Trodde det var vanlig eller pga meieriprodukter som nevnt over. 

Anonymous poster hash: a7ca8...25b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også mye slim i halsen men så har jeg astma og så trur det har litt med det å gjøre men jeg har slim i halsen nesten hver dag omtrent hele tiden

Anonymous poster hash: 4ec74...63e

Samme her. Veldig mild astma, men likevel slim hver dag.

Anonymous poster hash: 848d6...903

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...