AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Hei! Jeg skal flytte hjemmefra og er ganske noob på klesvask, lurer på hvor ofte man bør vaske en ytterjakke man bruker omtrent hver dag? Anonymous poster hash: 34f1b...285
ClosedParadise Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Jeg vasker sikkert min altfor ofte, men jeg vasker den så fort den er skitten. Holder seg like bra som før
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Spørs på hvor du bor i landet, hvor skittent det er og hvor skitten jakka blir både fra utsiden og innsiden. Mye bedre å vaske ofte og på mer skånsomt program enn skjeldent og ha en ned skitnet jakke. Du ser på under armene og oppe i kragen om jakka er skitten, og kjenner på lukten. Hvem vasker klærne dine i dag? Spør hvordan de (mamma?) Vurderer det som nødvendig å vaske.Anonymous poster hash: 55ebd...0e4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Spørs på hvor du bor i landet, hvor skittent det er og hvor skitten jakka blir både fra utsiden og innsiden. Mye bedre å vaske ofte og på mer skånsomt program enn skjeldent og ha en ned skitnet jakke. Du ser på under armene og oppe i kragen om jakka er skitten, og kjenner på lukten. Hvem vasker klærne dine i dag? Spør hvordan de (mamma?) Vurderer det som nødvendig å vaske.Anonymous poster hash: 55ebd...0e4 Under armene vasker i alle fall jeg hver neste dag. Det hjelper meg ikke så mye å se under armene mine for å finne ut om jakken bør vaskes. Og når det synes under ermene på en jakke at den må vaskes, da er den på overtid for vask. Anonymous poster hash: 5e12f...600
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 har aldri vasket en ytterjakke Anonymous poster hash: b53f5...4c4 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 har heller aldri vasket en ytterjakke men det vil jeg starte med. synes det kan være lurt å vaske dem etter sesongen er over som f.eks vinterjakke, vaske den når vinteren er slutt for så å lagre den til neste vinter Anonymous poster hash: e2345...4e3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Når de er skitne/lukter. Jeg rullerer på ganske mange jakker i grunn, ettersom jeg har så mange, så det går en del tid i mellom jakkevaskene. Også vasker jeg de alltid før jeg henger dem vekk for vinteren/sommeren. Anonymous poster hash: 01a02...4f7 1
peppermyntete Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 Sikkert alt for sjelden. Sjekker så de ikke lukter i blant. Vasker egentlig bare hvis de blir sølt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå