AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Jeg skal på oppfølgingstime fordi jeg har en 4 cm stor cyste på ene eggstokken. Blodprøve og celleprøve er helt normale. Hvorfor skal de da sjekke igjen etter 3 mnd? Anonymous poster hash: 6549c...da9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 De skal vel se om den har vokst på ultralyd Anonymous poster hash: dad9d...7b1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Cyster, spesielt så store (egentlig alle str) skal alltid sjekkes opp etter en intervall. Helst 3 mnd etter de er oppdaget for å se om de har vokst, krympet, endret utseendet, blitt borte etc. Supert du blir fulgt opp, og det blir tatt alvorlig Anonymous poster hash: 92f4a...50e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Men prøvene var fine. Føler liksom at dette er veldig alvorlig, og at jeg er veldig syk. Anonymous poster hash: 6549c...da9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Men prøvene var fine. Føler liksom at dette er veldig alvorlig, og at jeg er veldig syk.Anonymous poster hash: 6549c...da9 Veldig bra du har normale blodprøver. Vær glad du blitt tatt på alvor og de følger deg opp. Du behøver ikke være syk for å få oppfølgning. Risikoen er at disse cystene forandrer seg, sprekker, blir større etc og da er det viktig det blir fanget opp. Mest sannsynlig er disse helt ufarlige, og du trenger ikke bekymre deg Anonymous poster hash: 92f4a...50e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå