Gjest Captain Hook Skrevet 4. august 2015 #81 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg liker deg SiMa, vil gjerne invitere deg på middag, be deg med på date, og ha sex med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #82 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg blir heller aldri nevnt noen steder jeg. Anonymous poster hash: bf089...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. august 2015 #83 Del Skrevet 9. august 2015 AB blir jo nevnt hele tiden. Bare ikke positivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #84 Del Skrevet 9. august 2015 AB blir jo nevnt hele tiden. Bare ikke positivt. Veldig godt poeng. Anonymous poster hash: a6bf5...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. august 2015 #85 Del Skrevet 9. august 2015 Du skal ikke bortifra at du har rett Så deg på plass i språkforumet igjen, ja, og ble veldig glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #86 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg ble nevnt under det gamle bruker navnet mitt . men nå vet ingen hvem jeg er så da blir det mye vanskeligere:) Anonymous poster hash: 4e7f8...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. august 2015 #87 Del Skrevet 9. august 2015 Så deg på plass i språkforumet igjen, ja, og ble veldig glad! Så hyggelig melding, nå ble jeg også glad . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. august 2015 #88 Del Skrevet 12. august 2015 Så hyggelig melding, nå ble jeg også glad . Å,det var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå