Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slenger meg på her. Vil også legge til at jeg får for få ryktepoeng på mine innlegg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen år siden?

Profilen din er jo fra 06, altså 9 år. Hvor lenge har du vært her egentlig? :laugh:

Ikke alltid det stemmer med hva årene på profilen sier ;)

(og jeg har vært her lengre enn 9 år :) )

Gjest Angry Man
Skrevet

Ikke alltid det stemmer med hva årene på profilen sier ;)

(og jeg har vært her lengre enn 9 år :) )

Ahh skjønner. Ja la akkorat merke til at det sto 70 på en, og det kan jo umulig stemme. :laugh:

Skrevet

Visst kan det stemme! Jeg har jo vært her en evighet. :nigo:

Skrevet (endret)

Det som avgjør om du blir likt, er det samme som det generelt er som gjør at du blir likt. F.eks hvis du roser noen. Er enige med noen. Sier du har samme tanker, relasjoner, erfaringer. Sier at du føler det samme, at ....... beskriver sånn som jeg kunne hatt det. 

Du blir lagt merke til ved å legge merke til andre, ved å bry deg om andre. At du er mer opptatt av å nevne andre enn at andre skal nevne deg.

At du ikke "maser" og klager i lange baner. Men er åpen og samtidig lytter. Være oppmerkosom og lik andre og legge merke til :)

Endret av Berit
  • Liker 1
Skrevet

Slenger meg på her. Vil også legge til at jeg får for få ryktepoeng på mine innlegg. 

Ryktepoeng? Det har jeg ikke en gang fått med meg at finnes. Hvordan får jeg det? *vil ha, vil ha*

Det som avgjør om du blir likt, er det samme som det generelt er som gjør at du blir likt. F.eks hvis du roser noen. Er enige med noen. Sier du har samme tanker, relasjoner, erfaringer. Sier at du føler det samme, at ....... beskriver sånn som jeg kunne hatt det. 

Du blir lagt merke til ved å legge merke til andre, ved å bry deg om andre. At du er mer opptatt av å nevne andre enn at andre skal nevne deg.

At du ikke "maser" og klager i lange baner. Men er åpen og samtidig lytter. Være oppmerkosom og lik andre og legge merke til :)

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg verken her eller i rl "maser" og klager i lange baner. (I det hele tatt driver jeg lite med det.) Men det blir lite "kosemose" og enighet fra min side, pleier å svare når jeg synes jeg har noe nytt å bidra med/hvis det er noe som engasjerer meg.

• Liker 4
Skrevet

Ryktepoeng? Det har jeg ikke en gang fått med meg at finnes. Hvordan får jeg det? *vil ha, vil ha*

De grønne greiene man får nederst til høyre på innleggene.  Ga deg ett nå, men du har jo en del fra før.

• Liker 1
Skrevet (endret)

De grønne greiene man får nederst til høyre på innleggene.  Ga deg ett nå, men du har jo en del fra før.

Der du trykker når du liker et innlegg? Jeg har sett de, visste ikke at det het ryktepoeng. Har aldri tenkt på det en gang, skal sjekke profilen min og se hva jeg finner.

Edit: Jeg så på det nå, og det var faktisk ganske ok å se at jeg har hatt noe fornuftig å bidra med.

Endret av SiMa
Skrevet

Du har nå mer pr innlegg du.

Skrevet

Du har nå mer pr innlegg du.

Vet, egentlig derfor jeg ga henne en:-)

Skrevet

Vet, egentlig derfor jeg ga henne en:-)

Det var jo fantastisk ridderisk av deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du blir lagt merke til ved å legge merke til andre, ved å bry deg om

andre. At du er mer opptatt av å nevne andre enn at andre skal

nevne deg.

At du ikke "maser" og klager i lange baner. Men er åpen og samtidig

lytter. Være oppmerkosom og lik andre og legge merke til :)

Jeg setter langt mer pris på brukere her inne og mennesker utenfor nettet som er ærlige, enkle å forstå og å forholde seg til. Ikke farer med sladder, ryktespredning, utleverer naboer og familie enn dem som snakker meg etter munnen.

Ærlige, reale mennesker som står for sine meninger og ikke smisker, eller er "falske".

Å være enige om å være uenige er langt mer respektfullt og likanes enn folk som snakker deg etter munnen.

Silfen er en jeg ble advart mot tidlig på kg. Etter å ha vært i noen tråder med henne der jeg har turt å svare henne opplever jeg henne som en person og bruker som beskrevet over. Hun er konkret, kverrulerer ikke, men kan være kvass når noen tråkker henne på tærne. (Hm. Tåneglene.)

Falske, unnvikende brukere kunne jeg godt ha skrevet nicket til, men lar det være i respekt for forumets regler.

Anonymous poster hash: a6bf5...1ff

• Liker 1
Skrevet

Blir heller ikke nevnt i fleng i slike tråder, men kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig. Hvorfor bry meg om kosemoserne her inne mener om meg eller ikke :ler:

Har et par stykker her inne jeg kjenner i virkeligheten også, men de kjenner jeg såpass at jeg heller snakker med de foran å smiske på kg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er kosemoserne?  :klo:

Anonymous poster hash: 1344c...4b5
Skrevet (endret)

Blir heller ikke nevnt i fleng i slike tråder, men kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig. Hvorfor bry meg om kosemoserne her inne mener om meg eller ikke :ler:

Har et par stykker her inne jeg kjenner i virkeligheten også, men de kjenner jeg såpass at jeg heller snakker med de foran å smiske på kg ;)

Trenger jo ike nevne deg,you know I love you. :nigo:

Endret av Silfen
Skrevet

Trenger jo ike nevne deg,you know I love you. :nigo:

True dat, my skinny biatch!

Skrevet

True dat, my skinny biatch!

Vi må ha en date snart.

Skrevet

Jeg tenker: om mitt navn skulle dukke opp i en slik tråd, da er det kanskje på tide å bruke mindre tid her. ;) 

(Noe jeg selvsagt ikke kommer til å gjøre, men tanken kommer nok til å streife meg. ) 

• Liker 2
Skrevet

Vi må ha en date snart.

Ledig lørdag? :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...