Gjest Dårris Skrevet 1. august 2015 #61 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg blir heller aldri nevnt, men nå har jeg ikke vært her så lenge heller da. Hadde bruker her for mange år siden også, ble ikke nevnt da heller såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2015 #62 Del Skrevet 1. august 2015 jeg blir heler aldri nevnt, me det går rbra altså. Husk at det er flere som ikke blir nevnt ennde som blir nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 1. august 2015 #63 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg er heller ikke nevnt. Har ikke noen forventninger til at jeg skal det heller Er ikke noen spesielle jeg ville ha nevnt heller, så det er kansje ikke så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 1. august 2015 #64 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Troooor ikke jeg blir nevnt heller Er ikke så populær her, men... Liker å luske rundt litt i skyggen x) OI! Jeg er visst blitt nevnt på Jaja---siste ordet :D Endret 1. august 2015 av Chibi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #65 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg forventer aldri å bli nevnt fordi jeg antar at alle misliker meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 1. august 2015 #66 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg forventer aldri å bli nevnt fordi jeg antar at alle misliker meg Jeg måtte bare plusse den, selvom jeg ikke misliker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 2. august 2015 #67 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg forventer aldri å bli nevnt fordi jeg antar at alle misliker meg Hvorfor tror du det? Du er en verdifull bruker her inne som har masse bra å komme med! Digger at du er deg selv tvers igjennom og. Det er det slett ikke alle som tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. august 2015 #68 Del Skrevet 2. august 2015 Hvorfor tror du det? Du er en verdifull bruker her inne som har masse bra å komme med! Digger at du er deg selv tvers igjennom og. Det er det slett ikke alle som tør.Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. august 2015 #69 Del Skrevet 2. august 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 4. august 2015 #70 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg får mye takk og ros her og der, men blir aldri nevnt jeg heller. Tror man må ta av seg bh-en eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #71 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg får mye takk og ros her og der, men blir aldri nevnt jeg heller. Tror man må ta av seg bh-en eller noe. Man må jo ikke bli nevnt der for å være likt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 4. august 2015 #72 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg forventer aldri å bli nevnt fordi jeg antar at alle misliker meg Falsk beskjedenhet . Du blir da nevnt i positive vendinger rett som det er, Winza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #73 Del Skrevet 4. august 2015 Falsk beskjedenhet . Du blir da nevnt i positive vendinger rett som det er, Winza. Du har samme brukernavn som ei som var her, i et lite øyeblikk så trodde jeg hun var tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 4. august 2015 #74 Del Skrevet 4. august 2015 Du har samme brukernavn som ei som var her, i et lite øyeblikk så trodde jeg hun var tilbake Du skal ikke bortifra at du har rett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #75 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg håper uansett at hun har det bra og blir frisk. Hun er en sjelden sort som man ikke ser så mange av her på kvinneguiden, rett og slett bare en klok og smart dame Det er slike som henne jeg kan/vil lære av for å bli bedre på nett forumer i debatter osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 4. august 2015 #76 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg kjenner som regel ikke igjen alle brukernavnene, men bildene er veldig avslørende! Det er allerede mange som har kommentert i denne tråden som jeg har sett flere ganger her inne (f.eks i bildetråden, andre tråder under samliv og relasjoner, hvor jeg "henger" mest, osv). Ellers er det mange brukere som gjerne holder seg til diverse underforum. Mange av disse såkalte "kosemoseoverdose"-folkene som sitter og prater kos, er jo også de som har en slags "gjeng". Du vet den gjengen på ungdomsskolen som er så sammensveisa at det er vanskelig å komme inn? Ja, sånn (sa hun uten underliggende bitterhet). Jeg syns for øvrig det er fint for folk å kunne sosialisere på nett også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 4. august 2015 #77 Del Skrevet 4. august 2015 Du skal ikke bortifra at du har rett Du skal ikke bortifra at du har rett Arabella,glad for at du er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #78 Del Skrevet 4. august 2015 Du skal ikke bortifra at du har rett Er du virkelig den gamle gode....? Anonymous poster hash: a6bf5...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 4. august 2015 #79 Del Skrevet 4. august 2015 Arabella,glad for at du er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #80 Del Skrevet 4. august 2015 Anonymous poster hash: a6bf5...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå