Gjest Janna Skrevet 11. juli 2002 #21 Del Skrevet 11. juli 2002 Hmm, uenig med Venus. Kanskje han oppfattet det som at du la opp til det, og det faktum fikk deg til å tvile. Alle vet jo at KG brukes som et hobby syssel av de fleste her inne, og ingen tar svarene de får så dødsens alvorlig at de baserer livene sine på de. Noe man skulle tro at enkelte vestkantbærter tror i følge noen innlegg her *stikk stikk* Ice_white, bestem selv du. Fortell kjæresten eller ikke. Det er ditt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 11. juli 2002 #22 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg fortalte han det... Han ble sur, men ikke på meg! :D Vestkantberter er jo kjent for sitt rykte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 13. juli 2002 #23 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg er faktisk litt enig med Venus. Min første tanke når jeg leste innlegget ditt var nemlig, du kan takke deg selv. Hvor gammel er denne gutten? Slike episoder kan jo også ha noe med alder å gjøre. Vil bare ta med at jeg er ingen Vestkantberte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 13. juli 2002 #24 Del Skrevet 13. juli 2002 Beklager å spore debatten av litt her men jeg må spørre............hvorfor er du så fryktelig krass i svarene dine Venus??? Jeg må si at i innleggene dine så virker det på meg som om du gjør alt du kan for å "håne" den du skal "diskutere" med. Det er greit nok at du har meninger om ditt og datt, men det går kanskje ann å få frem de meningene uten å legge ut i klare ordelag om hvor teit du synes den personen er som sier og gjør ditt og datt. For på den måten blir det dine innlegg som virker dustete. Just an idea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 13. juli 2002 #25 Del Skrevet 13. juli 2002 Fru: Jeg er 17 år, men jeg vil ikke kalle meg selv umoden. Kjæresten min skjønte det godt, man skal tross alt kunne stole på at en VENN ikke har slike tanker - og gjør alvor ut av dem! Thea: Ja, syntes hun var litt krass i svaret, ble nesten litt såret jeg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 14. juli 2002 #26 Del Skrevet 14. juli 2002 Kjære Ice-white.... Nei, du kan ikke stole på at en ven ikke har slike tanker om deg, og enda en gang, nei du kan ikke stole på at han ikke gjør alvor ut av dem... Min tolkning: Han har følelser for deg, og deres venskap får han til å håpe, at du og har det på samme måte. Han skal overnatte hos deg... Han får håpet opp om at dette kanskje er et tegn om at du liker han på samme måte. Du ber han om å massere deg, nå er han sikker på at du har lyst på han og han våger pelsen ved å ta deg på puppene... Vil ikke sie at det var din feil, men hellere ikke hans feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. juli 2002 #27 Del Skrevet 14. juli 2002 Min tolkning: Han har følelser for deg, og deres venskap får han til å håpe, at du og har det på samme måte. Han skal overnatte hos deg... Han får håpet opp om at dette kanskje er et tegn om at du liker han på samme måte. Du ber han om å massere deg, nå er han sikker på at du har lyst på han og han våger pelsen ved å ta deg på puppene... Vil ikke sie at det var din feil, men hellere ikke hans feil... Men hvordan kan han tro det når han VET at jeg har kjæreste? Hvordan kan han tro at jeg legger opp til noe da? Er fyren helt tullerusk...?! Jeg har ikke snakket med han siden. Synd at vennskapet skulle ende slik, jeg ville jo ikke det - men kan jo ikke stole på han nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2002 #28 Del Skrevet 14. juli 2002 Denne kommentaren var unødvendig, og jeg ser det som trakkasering. Slettet. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. juli 2002 #29 Del Skrevet 14. juli 2002 Nei, den gangen jeg var utro, skjedde det i fylla.. Vet ikke det er noen unnskyldning, men da var det en helt annen situasjon. Jeg har gjort mye dumt, men det er dessverre ikke noe annet jeg kan gjøre enn å angre. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. juli 2002 #30 Del Skrevet 14. juli 2002 Waco er stolt over å aldri ha angret over et eneste ligg.... men masser erfaringer sitter man jo med... Alle veit jo at man angrer på det man IKKE har fått gjort... En vakker dag kommer du til å dele rom med ei annen på gamleheimen.. og da kan dere ligge å gruble litt.... over alt det dere gikk glipp av og ikke turde gjøre... Hvem har det bredeste smil? Koldjomfruen eller den litt "sosiale" damen? Waco ....litt slitsomt å forklare damer selvfølgeligheter hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. juli 2002 #31 Del Skrevet 14. juli 2002 *glise* Noen ganger så tenker du ganske logisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2002 #32 Del Skrevet 14. juli 2002 :-? Ja, hva skal man si egentlig ? Ice White, jeg la merke til at du fikk en del svar fra anonyme også. De av oss som velger å si vår hjertens mening som registrert medlem burde i hvert fall få honnør for det, istedet for å bli latterliggjort. Kan DET være årsaken til at flere velger å gjemme seg bak "gjest ?" Det spiller ingen rolle for meg hvordan du takler det du opplevde. Men når du skriver inn et innlegg her, må du nesten "tåle" å høre hva andre mener om saken. Eller søker du kun bekreftelser...? :blunke: Jeg beklager det om jeg såret deg med svaret mitt. Det skal ikke gjenta seg. Men når du spurte, så forventet du vel et svar ??? Et ærlig sådan... Og det fikk du. Det skal heller ikke gjenta seg. Venus. :kgsmil: Del av innlegget slettet. Hold dere til saken jenter. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 14. juli 2002 #33 Del Skrevet 14. juli 2002 Hei. Jeg falt ut, nok en gang. men jeg står ved innlegget her ovenfor. Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. juli 2002 #34 Del Skrevet 14. juli 2002 Jo, Venus, jeg ville at du skulle være ærlig, men jeg følte at du rakket ned på MEG som person, og sånt aksepterer jeg ikke. For du kjenner meg ikke, og kan ikke dømme meg utifra et par innlegg her. Men, jeg skjønner nå at du ikke mente det sånn.. Jeg bare har gjort så mye dumt, og ble vel ganske sur da du selv sa at det jeg gjorde var ganske dumt, for det skjønner jeg jo egentlig selv også. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 14. juli 2002 #35 Del Skrevet 14. juli 2002 :blunke: Hei. Ja, det kan vel være flere av oss som gjør dumme ting i blant. Hey, vi er da bare mennesker tross alt. Hverken mer eller mindre. Men jeg mener nok fortsatt at du kunne spart deg det der med "vestkantberte". Dømte ikke DU meg der ??? Men, men... never mind. Lev som du syns selv er best. Ha det bra da... Vennlig fra Venus. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 14. juli 2002 #36 Del Skrevet 14. juli 2002 Psss..Venus, det var Vinga som dro opp bærtesaken, ikke Ice_White. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. juli 2002 #37 Del Skrevet 14. juli 2002 Ice_white, er du ferdig med denne tråden nå? *LER* Klem fra bærtete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. juli 2002 #38 Del Skrevet 14. juli 2002 Føler meg nokså ferdig med denne diskusjonen nå, ja.. :blunke: Når kjæresten min har glemt det, klarer nok jeg det også. Takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RomeoBoy Skrevet 23. juli 2002 #39 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg synes situasjonen virker litt rar. Hvis jeg hadde dame, ville jeg ikke likt at hun hadde guttevenner på overnatting, hvis de ikke var kjmepe kjempegode venner, og jeg visste at jeg kunne stole på begge to. Jeg synes du gav den gutten litt uklare tegn, han overnatter til deg, du ber han masere deg, og gir han lov til å masere under ganseren, han kan ha oppfattet det på en annen måte, men man skal ikke beføle venniner på en annen side. Synes begge har litt skyld i det, ikke si det til typen, det var en kommunikasjonessvikt. Du gjør bare livet til vennen din surt ved å si det til typen, du har ikke vært utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå