AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #21 Skrevet 30. juli 2015 Jeg datet en sånn mann en gang (veldig sjenert).Han bodde i utlandet,og jeg bodde hjemme hos ham i 1 uke uten at han gjorde noe forsøk på å kysse meg.Kvelden jeg ankom stod sovesofaen i stuen klar,og han ga beskjed at han ikke hadde plass til meg i sin seng.Da ble jeg usikker på om han i det hele tatt likte meg på den måten eller kun som en venn.Derfor gjorde jeg ingen fremstøt de kommende dagene. I tiden etterpå,da jeg kom hjem,tok jeg mot til meg og nevnte at jeg hadde hatt lyst å kysse ham.Han skrev tilbake at han hadde hatt lyst å gjøre det selv også,men hadde fått følelsen av at jeg ikke var så keen.Det var altså usikkerhet fra begge parter som gjorde at det ikke ble noe mer. Ved neste filmdate kan du jo bare legge hodet ditt på skulderen hans og se hva som skjer?Hvis ingenting hjelper så si at du har lyst at han skal kysse deg (eller at du har lyst å kysse han) og stryk ham litt på låret Anonymous poster hash: 89951...83f Haha:p SÅ ille er det ikke her, heldigvis! Vi lå tross alt nakne i senga i sikkert 15 timer første daten:p Men det høres ut som et klassisk eksempel, der ihvertfall jeg hadde endt opp med å friendzonet han. Litt sidespor, men jeg reiste på ferie med en date. Vi hadde bare spist ute sammen, gått tur og litt sånn. Kysset, men ikke noe mer. Jeg var egentlig litt lunken, men dro på ferietur med han likevel. På turen hadde vi sex, og det var først da jeg ble forelsket. Hadde han vært for sjenert og bestilt enkeltrom hadde det aldri blitt oss. Mener ikke man skal ha sex på første date, men går det date etter date i ukesvis uten fysisk nærhet, er det som om hjernen min bare utelukker fyren. TS Anonymous poster hash: 3945f...702
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #22 Skrevet 30. juli 2015 Er ikke han her alle KG kvinnenes drøm da? I følge hva alle sammen av dere som sutrer over "menn er bare ute etter en ting". Og at det er overgrep og trakassering når han tar initiativ til slikt... Anonymous poster hash: b4366...01f Det finnes en mellomting. Alle jenter mener jo ikke det samme, men jeg mener at man ikke bør vente mer enn 3-4 dater før man i det minste kysser og sitter litt tett. Venter man for lenge havner man ofte i friendzonen. Jeg mister interessen, er nok av andre gutter som tør ta initiativ der ute. Timingen er viktig. For min del er det når jeg føler jeg kjenner fyren litt, men fremdeles har den gryende interessen og nysgjerrigheten. Da er jeg ganske lett å "fange" (bli forelsket). Anonymous poster hash: 3945f...702
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #24 Skrevet 30. juli 2015 Det finnes en mellomting. Alle jenter mener jo ikke det samme, men jeg mener at man ikke bør vente mer enn 3-4 dater før man i det minste kysser og sitter litt tett. Venter man for lenge havner man ofte i friendzonen. Jeg mister interessen, er nok av andre gutter som tør ta initiativ der ute. Timingen er viktig. For min del er det når jeg føler jeg kjenner fyren litt, men fremdeles har den gryende interessen og nysgjerrigheten. Da er jeg ganske lett å "fange" (bli forelsket). Anonymous poster hash: 3945f...702 Er jo din egen skyld at du ikke tør å vise interesse/ta initiativ da. Vi lever i Norge i 2015, jenter har lov til å ikke sitte som blyge jomfruer i hjørnet før de anses som tøser og luddere. Din feil om du går glipp av mr right på den måten hvert fall. Og det kan da være kjekt med mannfolk som ikke løper rundt og kliner med alt, han du dater har jo faktisk såpass med manerer og selvbeherskelse at han neppe kommer til å være utro eller flørte med alt som ser sånn noenlunde pent ut. Anonymous poster hash: f7049...1e9 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #25 Skrevet 30. juli 2015 Hva med å sove over igjen? Og selv ta initiativ til å kysse han? Jeg ser at du skriver at du er sjenert, men det gjelder tydeligvis dere begge. Noen må ta første skrittet.Anonymous poster hash: b3038...83f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #26 Skrevet 30. juli 2015 Jeg har datet sikkert 30 menn, og ALLE har tatt initiativ etter en viss stund. Jeg blir naturlig nok usikker når han her ikke gjør det. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg mener det er guttens oppgave, og at han har såpass selvtillit at han tør kysse jenta han dater:/ Jeg hadde jo ikke datet han 4-5 ganger om jeg ikke likte han. TS Anonymous poster hash: 3945f...702 Helvete du er løs, 30 STYKKER? Kanskje derfor han ikke tør, fordi du har så mye erfaring Anonymous poster hash: 4458c...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #27 Skrevet 30. juli 2015 Hva med å sove over igjen? Og selv ta initiativ til å kysse han? Jeg ser at du skriver at du er sjenert, men det gjelder tydeligvis dere begge. Noen må ta første skrittet.Anonymous poster hash: b3038...83f Ja, da ville nok ting løsnet naturlig tror jeg:) Problemet er at han har vært vekkreist alle helgene vi har kjent hverandre, og vi skal begge opp tidlig på jobb hver hverdag. Derfor blir det ingen "ops, jeg drakk vin, kan jeg sove over?"-situasjoner:p Det beste ville vært å møttes ute igjen, og blitt med hjem, men som sagt har det vært null anledninger til det så langt og ei heller i nærmeste framtid pga jobb/reise. Skjønner jo at han ikke tør å plutselig "kaste seg over meg" ila filmen, men da dør det litt ut for min del:( Er vant til mer frampå gutter som går for det de vil ha og ikke legger skjul på noe. Og nå blir jeg så voldsomt obs på "problemet" det at det bare blir kleint. Blir litt den rosa elefanten i rommet som ingen tør snakke om:p Anonymous poster hash: 3945f...702
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #28 Skrevet 30. juli 2015 Håper det ordner seg TS, at det løsner litt etterhvert, hold oss oppdatert:)Anonymous poster hash: 2a010...90c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå