AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Jeg skal snart til gynekolog for å foreta en celleprøve. I tillegg mistenker jeg at jeg har fått en hemoroide. Er det noe gynekologen kan hjelpe meg med? Altså bekrefte at det er det og evt skrive ut medisiner, eller må jeg til fastlegen? Har lite lyst til å kle av meg for flere enn nødvendig.. Anonymous poster hash: 263ed...924
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Regner med at gynekologen også kan ta en titt og bekrefte og eventuell gi deg medisin ja. Skader ikke å høre hvertfall. Anonymous poster hash: cd4cb...8ea
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Takk for svar, håper han kan det. Jeg skal i hvert fall spørre. Anonymous poster hash: 263ed...924
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Trodde ikke man fikk medisin for hemoroider? Man må bare stappe den inn igjen, eller i ekstreme tilfeller må det opereres har jeg hørt. Men ja, gynekologen kan nok se og bekrefte/avkrefte om du har hemoroider. Jeg får det fra tid til annen når jeg har bæsjet hardt , da klør det og er litt ømt og vondt, men tar bare litt spenol på fingeren og dytter den innen for rumpeutgangen igjen neste gang jeg dusjer. (med nyklipte negler!) Anonymous poster hash: a7864...6c7
Ardwinna Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Jeg fikk gynekologen til å kjenne på en kul jeg hadde funnet i ene brystet mitt, så ja du kan spørre om andre ting når du først er der. Jeg vil tro at å sjekke en hemmoroide er greit å gjøre når du først ligger avkledd i stolen med full flombelysning.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Medisin får du på apoteket uten resept. Spør etter hemoridemiddel. Anonymous poster hash: 2740e...518
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå