Gå til innhold

Noen som har prøvd vibrerende truser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike som disse?

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/elite-vibrerende-truse/

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/vibrerende-stringtruse/

Har så sinnsykt lyst til å bestille, men er det verdt det? Funker de?

Anonymous poster hash: bd695...332

Vet om en dame som har en sånn med fjernkontroll på.. Den skal iallefall funke.. men vet ikke om den er helt lik de du linket.

Gjest Fl0werp0wer
Skrevet (endret)

Kjøpte en billig en i Sverige i gang, den satt ikke ordentlig på plass, og funker dermed veldig dårlig, ga meg ingen ting, så jeg kastet den.

Har vurdert å kjøpe en ny og litt dyrere, for å se om den fungerer bedre. Den øverste du linket til så spennende ut, kanskje jeg skal bestille den :P

Endret av Fl0werp0wer
AnonymBruker
Skrevet

De funker bedre teoretisk enn i praksis. Nå skal det sies at jeg aldri har prøvd en slik truse med innebygd vibrator, men de er jo ikke noe anderledes enn at man har en vanlig truse og legger vibrator/vibrator egg nedi (da får man lagt den bedre på plass også).

Jeg hadde vibratoregg med fjernkontroll siden jeg hadde fantasert om det leeenge. Men det var skuffende greier og 600,- rett ut av vinduet. Kanskje fordi det var ovale egg med klitt stimulering, og ikke tynne nok egg til å ligge ordentlig inn mellom sprekken og kjønnsleppene og komme så tett som mulig på klitoris, men det ser jo heller ikke de der trusevibratorene ut til å være. Men den i stringtrusa var jo ikke så dyr da, så kan være verdt et forsøk. Hold oss oppdatert! :)

Anonymous poster hash: 25bac...a08
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å prøve, men frykter at det er samme som med denne; fantastisk i teorien, elendig i praksis  :laugh: Den jeg linket til fungerer forøvrig bra som teaser da, men har ikke sjans på å komme av den

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å prøve, men frykter at det er samme som med denne; fantastisk i teorien, elendig i praksis  :laugh: Den jeg linket til fungerer forøvrig bra som teaser da, men har ikke sjans på å komme av den

Det står jo at den "gjør nesten jobben av seg selv" så de skriver jo rett ut at den har svak  / ikke kom-bar motor på. :( Skulle fantes noen skikkelig kraftige. Tenk å sitte på bussen eller tbanen og måtte jobbe hardt for at andre ikke skal se hvor mye du nyter, og komme der på bussen, prøve å skjule det så godt du kan, men så møter du plutselig blikket til en som skjønner  det, rett etter at du har kommet. Ahhhh pirrende *fantasere*

• Liker 1
Gjest Fl0werp0wer
Skrevet

Det står jo at den "gjør nesten jobben av seg selv" så de skriver jo rett ut at den har svak / ikke kom-bar motor på. :( Skulle fantes noen skikkelig kraftige. Tenk å sitte på bussen eller tbanen og måtte jobbe hardt for at andre ikke skal se hvor mye du nyter, og komme der på bussen, prøve å skjule det så godt du kan, men så møter du plutselig blikket til en som skjønner det, rett etter at du har kommet. Ahhhh pirrende *fantasere*

Liker den fantasien jeg og 🙊 veldig pirrende!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...