AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Jeg elsker vibratorene mine, brukes ca hver dag her. Får så deilige orgasmer. (Bruker kun utenpå, ikke inn i) Anonymous poster hash: 1f9f8...b27
Gjest Fl0werp0wer Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Et par ganger i uken, av og til så kjører jeg på flere ganger om dagen også Brukes mest alene, men også en del sammen med samboeren når han penetrerer meg, kommer så fort av det. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Jeg driver ikke med slike ekle ting så nada. Anonymous poster hash: f9d91...03d
Gjest lipgloss Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 jeg bruker min hver dag klare meg ikke uten er blitt helt avhenging:)
Gjest Godjente Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Aldri alene, noen ganger sammen med elskeren min . Men liker best ekte vare.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Jeg er mann. Bruker wanden min så godt som hver dag. Enten alene eller sammen med dama. Hadde den også med på sommerferien. Noen ganger når jeg er ekstra kåt. Brukes den opptil 4 ganger om dagen (greier ikke å komme flere ganger ila. en dag). Det er så mye bedre enn fleshlight. Men kan jo ikke slå ekte vare Anonymous poster hash: 217eb...eb6
*Maja* Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Jeg er mann. Bruker wanden min så godt som hver dag. Enten alene eller sammen med dama. Hadde den også med på sommerferien. Noen ganger når jeg er ekstra kåt. Brukes den opptil 4 ganger om dagen (greier ikke å komme flere ganger ila. en dag). Det er så mye bedre enn fleshlight. Men kan jo ikke slå ekte vare Anonymous poster hash: 217eb...eb6 Vil du opplyse en uviten sjel om hvordan du gjør dette i praksis? Jeg har visst gått glipp av den timen der. Høres spennende ut! Jeg bruker min mest alene, både inni og utenpå.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #8 Skrevet 28. juli 2015 Skulle ikke tro det er noe vanskelig. Ta en vibrator. Sett den mot penishode. Kort tid etter nytelse spruter det noe bløtt av penishodet... Magic wand, og lignende kraftige vibratorer du må putte i stikkontakten (som er de beste), blir for intense for meg. Slik at jeg må bruke det utenpå undertøyet, bukse osv. Det paraktiske, er at det er greit å komme i undertøyet. Slik at du bare kan kaste det til vask. Denne koster under hundrelappen. Så her er gavetips til mannen din. http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Mini-Fairy-110-220V-Magic-Powerful-Quiet-Vibrator-AV-Massager-Wand-Vibrating-Stick-Adult/1566973619.html Jeg har hatt mer enn 1000 orgasmer med denne. Aller best er det når dama tar meg med denne mer eller mindre som en overraskelse. Siden den er så kraftig at den går gjennom jeansen og vanlig klær. 15sek. senere. Er jeg bløt der nede og "tilfredsstillet" Boxeren i vask og jeg tilbringer gjerne kvelden med en jentefilm. Siden jeg har fått tidenes understellsbehandling. Dama har også en wand. Vi bruker den gjerne sammen. Klitoris og penishode er i utgangspunktet det samme. Så det virker som vi opplever det samme. Enten hver for oss. Hun på meg eller jeg på hun. Anonymous poster hash: 217eb...eb6
*Maja* Skrevet 29. juli 2015 #9 Skrevet 29. juli 2015 Skulle ikke tro det er noe vanskelig. Ta en vibrator. Sett den mot penishode. Kort tid etter nytelse spruter det noe bløtt av penishodet... Magic wand, og lignende kraftige vibratorer du må putte i stikkontakten (som er de beste), blir for intense for meg. Slik at jeg må bruke det utenpå undertøyet, bukse osv. Det paraktiske, er at det er greit å komme i undertøyet. Slik at du bare kan kaste det til vask. Denne koster under hundrelappen. Så her er gavetips til mannen din. http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Mini-Fairy-110-220V-Magic-Powerful-Quiet-Vibrator-AV-Massager-Wand-Vibrating-Stick-Adult/1566973619.html Jeg har hatt mer enn 1000 orgasmer med denne. Aller best er det når dama tar meg med denne mer eller mindre som en overraskelse. Siden den er så kraftig at den går gjennom jeansen og vanlig klær. 15sek. senere. Er jeg bløt der nede og "tilfredsstillet" Boxeren i vask og jeg tilbringer gjerne kvelden med en jentefilm. Siden jeg har fått tidenes understellsbehandling. Dama har også en wand. Vi bruker den gjerne sammen. Klitoris og penishode er i utgangspunktet det samme. Så det virker som vi opplever det samme. Enten hver for oss. Hun på meg eller jeg på hun. Anonymous poster hash: 217eb...eb6 Takk for tips. Tenkte jeg skulle overraske ham med en fleshlight, men muligens dette kan være like gøy.
peppermyntete Skrevet 29. juli 2015 #10 Skrevet 29. juli 2015 To-fire ganger i året kanskje? Ikke en fan av å bruke vibrator, får alt for svake orgasmer av dem og da blir jeg bare irritert. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #11 Skrevet 29. juli 2015 Kombinasjonen Zuma cocksleeve fra rx.sleeve og large magic wand fra LELO gir ønskede resultater. Da er det bare å tenke på en flott fyr med en BBC så triller orgasmene etter hverandre. Anonymous poster hash: 1a253...c73
Frøken askepott Skrevet 29. juli 2015 #12 Skrevet 29. juli 2015 Bruker den stortsett hver gang jeg koser meg alene, men aldri sammen med partner.. Mulig det skal prøves en gang. Brukte mest fingrene før da jeg kosa med meg selv, men er en hel del bedre med vibrator og mindre gris ;-)
guttemann Skrevet 29. juli 2015 #13 Skrevet 29. juli 2015 Takk for tips. Tenkte jeg skulle overraske ham med en fleshlight, men muligens dette kan være like gøy.Jeg vil tro det krever litt tilvenning å klare å komme bare av vibrasjon mot penishodet. Jeg ihvertfall for meg at jeg hadde slitt litt med det sånn plutselig. Du kan også vurdere en enkel "sleeve". Koster langt mindre enn en fleshlight, og morsommere å bruke samme, vil jeg tro. Men de er grisete å bruke alene siden de er åpne i enden.
*Maja* Skrevet 29. juli 2015 #14 Skrevet 29. juli 2015 Jeg vil tro det krever litt tilvenning å klare å komme bare av vibrasjon mot penishodet. Jeg ihvertfall for meg at jeg hadde slitt litt med det sånn plutselig. Du kan også vurdere en enkel "sleeve". Koster langt mindre enn en fleshlight, og morsommere å bruke samme, vil jeg tro. Men de er grisete å bruke alene siden de er åpne i enden. Jeg vet at han er følsom for vibrasjoner, men det er når han allerede er inni meg. Kjøpte en fleshlight, jeg. Satser på at han blir fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #15 Skrevet 29. juli 2015 Det venner man seg til fort. Hvis det i det hele tatt trenger tilvenning. Jeg syns det er litt intenst å ha en wand rett på hodet. Jeg må gjerne ha et par lag med klær på meg. Som. f.eks undertøy og bukse. Ev. stillongs/strømpebukse i tillegg om vinteren. Da er det bare å komme i undertøyet og hive det til vask. Mye mindre arbeid, og mye bedre enn å "runke" med en fleshlight. Fleshlighten bruker jeg stort sett bare i dusjen. Anonymous poster hash: 217eb...eb6
DeLorean Skrevet 29. juli 2015 #16 Skrevet 29. juli 2015 Lenge siden nå for min del grunnet ekte vare Har en STU Fleshlight.
guttemann Skrevet 30. juli 2015 #17 Skrevet 30. juli 2015 Lenge siden nå for min del grunnet ekte vare Har en STU Fleshlight.Leketøy er jo ikke en erstatning for ekte vare, men for frk. Høyre. Men ekte vare slår jo begge deler, hvis man har det tilgjengelig hver gang man har lyst.
Gjest Ariannaa Skrevet 30. juli 2015 #18 Skrevet 30. juli 2015 Brukes et par ganger i uken. Deilig å kose seg litt alene med den, eller bruke den sammen med samboeren
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #19 Skrevet 30. juli 2015 Jeg driver ikke med slike ekle ting så nada. Anonymous poster hash: f9d91...03d Nei det er jo ganske ekkelt å få orgasme... Jeg bruker min stort sett hver gang jeg har sex for å stimulere meg mens kjæresten penetrerer, og stort sett hver gang jeg tar en runde alene. Jeg klarer fint å komme for egen hånd alene men sammen med kjæresten sliter jeg mer, så da er vibrator et sikkerstikk og garanti for opp til flere orgasmer underveis. Kjæresten tenner også både på å se meg bruke den og det at jeg kommer lett. Anonymous poster hash: e78c9...6c6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #20 Skrevet 30. juli 2015 Jeg varierer litt med vibratorbruk. Det er veldig deilig, men jeg kommer så fort når jeg bruker det, selv når jeg har på veldig lav vibrering. Jeg kan selvsagt komme mange ganger, men noe av det beste jeg vet er når det bygger seg opp og får en langvarig nytelse, og ikke bare noen sekunder av ekstrem nytelse, selv om det også er veldig deilig. Anonymous poster hash: 7f723...d79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå