AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Hei dere. Jeg vurderer en tur til Krakow i begynnelsen av august. Hvor varmt er det på den tiden? Og finnes det en strand vi kan gå til? Ville gjerne valgt Barcelona om jeg kunne det, men akkuratt så er det altfor dyrt for meg. Anonymous poster hash: c8045...925
Mis(s)Understood Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Om dere kan gå til en badestrand kommer helt an på hvor i byen dere blir boende. Regn ikke med at dere kan gå, men off. transport er ikke det dyreste i verden. Sjekk helt nederst på denne siden så får dere noen tips Husk å kose dere, det er en trivelig by
Gjest Linaria Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Var der i begynnelsen av august 2013, og det var utrolig varmt! 40 grader på det varmeste. Vi var innom saltgruvene og Auschwitz
RompeRusk Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Krakow er fantastisk!! Var der for 2 uker siden, like varmt som i Hellas så varmen skal du ikke bekymre deg for.. Saltgruvene, Auschwitz, schindlerfabrikken (om du er interessert I 2.vk-historie), shoppe på markedet, besøke wavel slott.. Forøvrig kan jeg på det sterkeste anbefale hotellet Puro hotel! Fantastisk flott, moderne og renslig 4stjerners hotell, 10 minutter å gå til gamlebyen, ligger rett ved et STOOOORT kjøpesenter og ikke helt halvgæærnt I pris!
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Eller hotel Andels!Anonymous poster hash: 0bbfa...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Elsker Krakow! Anbefales Anonymous poster hash: 85c1d...8ce
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Takk for svar dere! Gleder meg nesten litt allerede, men må først snakke med kjæresten. Blir det for ubehagelig når det er så varmt tror dere? Planene blir nok shopping, saltgruvene, Auschwitz, rusle i gamlebyen, spa.....andre morsome ting som kjæresten kunne likt? Og skal absolutt sjekke ut linken Mis(s)understood, hadde vært fint med litt bademuligheter også. fra ts Anonymous poster hash: c8045...925
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå