Gå til innhold

vil ikke ha flere barn. Egoistisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei. De skal følges opp og du skal også ha et liv. Noen ønsker mange barn, andre ikke. Kan det være mulighet for at hans far får fler da?

Anonymous poster hash: 1c761...13c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enebarn, og det er helt fint. Nå har jeg ikke prøvd annet enn å være enebarn, akkurat, men jeg "savner" ikke søsken og har ikke opplevd at det å være enebarn har vært negativt. Folk må få så mange barn de ønsker seg, såfremt de klarer å ta vare på dem. Om det er null, ett, to, tre eller for den saks skyld flere er ikke min sak, det avgjør folk best selv.

Synes egentlig det er litt synd at det liksom skal være dårlig gjort å gi barn den oppveksten jeg selv har hatt, som om det har vært noe galt med den. Jeg er glad jeg ikke har blitt oppdratt til å være såpass trangsynt, søsken eller ikke søsken.

Anonymous poster hash: 183be...8d2
Skrevet

Enig med flere her du må ikke ha flere barn hvis du ikke vil. Selv ønsket jeg meg mange barn da jeg var ung. Jeg er 27 og har en stor flott gutt på 8 år. Har mange ganger tenkt at jeg må jo gi han søsken, men jeg er singel og bare tanken på en smertefull fødsel gjør at jeg får fysisk vondt enda. Tror ikke jeg vil gjøre det der mot meg selv igjen.

I tilegg er det en annen faktor, jeg har syns 50/50 ordningen som vi har, har vært grusom. Det å kun få se barnet sitt 50/50. Man har aldri noen garanti for at et forhold varer å tanken på å gå igjennom den prosessen igjen er nok til å få meg til aldri å ville ha verken sex eller et forhold igjen, for ikke å snakke om graviditet og fødsel..

økonomi er jo og en faktor.

uansett hvor sikker man er på en ny mann og kjærligheten, så er det svært få forhold som varer.

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var en sånn realist, men eventyret om kjærlighet som varer hører mer disney filmer til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...