AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Del Skrevet 28. juli 2015 Utenfor leiligheten driver de og graver strøm fra Hafslund, og tar opp sinnsykt mange parkeringsplasser. Kan vel ikke bruke bilen på et par mnd nå i fare for å ikke få plass i det hele tatt. Var heldig og fikk en noen gater unna her jeg bor. De graver også gata nedenfor står de blir ferdig i OKTOBER? Kan det virkelig stemme. At de skal bruke så forbanna langt tid på sånt her i Norge irriterer meg grenseløst. Angrer nesten på at jeg fikk bil. Bare styr med masse byggearbeider i Oslo!!! Anonymous poster hash: 4c841...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Del Skrevet 28. juli 2015 Bil skal de ha, men parkering skal ikke koste penger... Bil koster 10000 x 1,2,3,4,5,6,7,8 osv. i året, men parkering skal ikke koste penger... Bil skal de ha i storbyen hvor det knapt er noe offentlig plasser ledig, men parkering skal ikke koste penger.. Men klage på forumet hvor dumme de er, det skal de ha! Anonymous poster hash: 4c892...abb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Del Skrevet 28. juli 2015 Har aldri sagt jeg ikke skal betale for parkering. Betaler gladelig jeg, men alle betalingsparkeringene er opptatte - og man kan maks stå i 2 timer mellom et visst tidsrom. Tror du misforstår innlegget jeg. Det ene stedet de graver er betaltparkering. TsAnonymous poster hash: 4c841...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Del Skrevet 28. juli 2015 Har aldri sagt jeg ikke skal betale for parkering. Betaler gladelig jeg, men alle betalingsparkeringene er opptatte - og man kan maks stå i 2 timer mellom et visst tidsrom. Tror du misforstår innlegget jeg. Det ene stedet de graver er betaltparkering. TsAnonymous poster hash: 4c841...286 Hvis du eier bilen og bor i bydelen får du beboerparkeringskort. Tidsgrenser gjelder for besøkende.Anonymous poster hash: b3773...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Del Skrevet 28. juli 2015 Hvis du eier bilen og bor i bydelen får du beboerparkeringskort. Tidsgrenser gjelder for besøkende.Anonymous poster hash: b3773...0d5 Jeg eier bilen men eier ikke leilighet. Jeg leier. Er kun begrenset beboerparkering her jeg bor. Sånn ca 5 plasser. Der det er tidsbegrensing pleier det å stå 09-17. maks 2 timer mot betaling. Men der driver de og graver nå også.. men jeg må vel betale der også? TS TS Anonymous poster hash: 4c841...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg eier bilen men eier ikke leilighet. Jeg leier. Er kun begrenset beboerparkering her jeg bor. Sånn ca 5 plasser. Der det er tidsbegrensing pleier det å stå 09-17. maks 2 timer mot betaling. Men der driver de og graver nå også.. men jeg må vel betale der også? TS TSAnonymous poster hash: 4c841...286 Hehe. Det er ikke begrenset beboerparkering. Skilter gjelder for de som ikke har beboerparkering. Det kan du ha. Link til informasjon: https://www.oslo.kommune.no/gate-transport-og-parkering/parkering/sok-beboerparkering/Anonymous poster hash: b3773...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå