AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Hei, trenger å komme meg litt bort og har derfor bestilt meg noen dager på hotell i Bergen. Ankommer idag og blir til torsdag. Er det noe spesielt jeg bør sjekke ut? Og er det noe uteliv i ukedagene egentlig? Tusen takk for svar:)Anonymous poster hash: 45738...899
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Hvis været er bra er det fint å ta Fløybanen opp og rusle ned igjen, men hørte det skulle komme mange cruiseskip i dag, så sikkert mye turister. Bolle og kaffe på godt brød er et tips, de har forresten luchdeal som ikke koster så altfor mye, verdt å sjekke ut. Bar Barista er også et sjarmerende sted med en koselig bakgård, men tror ikke de åpner før utpå ettermiddagen nå om sommeren. Det er gratis orgelkonsert i Mariakirken i kveld kl 19:30, vet ikke helt om det er i din stil, men det er i alle fall en fin måte å oppleve den vakreste kirken i Bergen på. Ang uteliv så spørs det litt hva du tenker på. Det er nok folk på de fleste puber og kafeer, om det er dj og full dansing noe sted ander jeg ikke. Anonymous poster hash: d36e5...b9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå