AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har aldri squirta med en mann, men vet jo at jeg kan squirte på egenhånd, og når jeg kjenner at det holder på å skje med en mann så stopper jeg. Jeg lurer på hvordan dere introduserer at dere squirter? Sier dere etter en stund etter man har hatt en del sex, at du har "evnen" til å squirte(ja jeg vet at alle kvinner kan squirte om de treffer de riktige punktene men dere skjønner hva jeg mener) , eller lar du det bare gå sin gang og squirter når du squirter? Varsler du han på noe vis med å si i stedet for "nå kommer jeg" at "nå squirter jeg snart", eller lar du det passere som en helt normal ting som ikke trenger å nevnes? Og menn, hvordan foretrekker du å finne ut av at du kan få hun til å squirte? Ved en samtale før sex, ved veiledning og instruksjon om at "hvis du gjør sånn nå så squirter jeg" under sexen, eller at det skjer "tilfeldig" uten å lage noen big deal ut av det? Og hva gjør man etterpå? Det blir jo klissvått i hele senga. Skifter man på senga før man sovner? Når jeg squirter på egenhånd må jeg legge meg på andre siden av senga, oppå dyna eller rett og slett skifte sengetøy. Det ser ikke delikat ut med størkna squirtedam i senga dagen derpå...?! Vil så gjerne kunne nyte fullt og slippe meg løs i stedet for å holde igjen men forstår ikke hvordan jeg skal forholde meg til det praktisk med en mann tilstedet! Anonymous poster hash: ff199...def
annebanane Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 De fleste menn spør først om jeg er i stand til å sprute, så jeg har aldri trengt å ta det opp. Jeg spruter heller ikke uten spesifikk stimuli, så dersom han først gjør grepet regner jeg med at han vet hva han driver med, og lar det gå. Spruting gir ikke meg så mye, så dersom han aldri tok det opp hadde neppe jeg gjort det heller, gjør det mest fordi mannfolka blir så entusiastiske. Anonymous poster hash: ad164...9e7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Jeg hadde aldri squirtet før jeg traff ex-ff'en min. Han visste at med de rette bevegelsene så kunne jeg, og han digget det. Når jeg har lagt med andre har jeg rett og slett bare sagt at "fortsetter du slik squirter jeg", så har de muligheten til å stoppe hvis de vil. Men alle har egentlig bare blitt mer giret ;p Anonymous poster hash: 4b996...b26
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Sant er jo en spesiell stimuli som trengst, så de burde jo vite hva som skjer når de gjør sånn. Men hva gjør man etterpå med den våte senga? Bare legger dere et håndkle over å sover, slik man ofte gjør med sæd når man ikke orker å styre med å tørke? Anonymous poster hash: ff199...def
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå