Gå til innhold

etter abort-spotting ,p-piller osv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

tok abort 01.07.15 var ca.4-5 uker på vei, tok medikamell abort(tabeletter).

Jeg blødde i to uker å så stoppet det...helt til jeg fikk en sterk orgasme så blødde jeg i to dager.

Begynte på p-piller rett etter aborten og er nå på 6 dagen på sukkerpillene, men fortsatt ikke fått mensen, bare spotting igår så sluttet det.

Det jeg lurer på er om det er normalt at jeg ikke har fått mensen etter jeg har begynt på sukkerpillene når jeg har tatt abort?

Kjenner jeg er stresset for jeg hadde sex 1 gang og klarte å klusse med tabelettene to ganger (husker ikke når) og visste ikke at jeg skulle ta den glemte pillen og den skulle tas den dagen jeg kom på at jeg hadde glemt å ta den andre... men loette skal vel være "safe" selv om du glemmer en dag.

Anonymous poster hash: 7654f...4f9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, fikk kaffen i halsen.

Du har altså tatt en abort, for så å ha USIKKER sex.... Huff...

Ingne p-piller er 100% sikre, hvertfall ikke når du glemmer piller. På tide å ta en tur inni seg og få gang den ène hjernecellen som kanskje funker? Bruk gummi! I det minste når du skal ha sex og ikke vil bli gravid.

Forøvrig bør du snakke med en lege ang p-piller etter abort

Anonymous poster hash: ca386...32b
AnonymBruker
Skrevet

vel... takk for svar ,men loette skulle liksom være "trygg" selv om man glemte en tabelett ifølge verdens helseorganisasjon...

Anonymous poster hash: 7654f...4f9
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare å ta enda en abort.

Anonymous poster hash: 47240...1ae

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje p-sprøyte eller hormonspiral er bedre for deg. Om du ikke fikk en mensliknende blødning under sukkerpilleuken, bør du ta en graviditetstest. Det er ved å glemme p-piller og når man prøver et nytt p-pillemerke at folk oftest blir gravide.

Anonymous poster hash: a83c6...311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...