Frøken askepott Skrevet 30. juli 2015 #42 Skrevet 30. juli 2015 (endret) Synes store kraftige og grove mannehender er sexy/turn on. Har vel noe med at det tydet på at det er en arbeidskar, som er vant til å ta i litt/jobbe med hendene :-D Stramme biceps er heller ikke vondt å ta på ;-) Endret 30. juli 2015 av Frøken askepott 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #43 Skrevet 30. juli 2015 Var på jobb her en morran. Så kommer det inn en høy,blond kjekk fyr. Når han ga meg pengene i hånden .WOW de hendene. Jeg kunne død på stedet. Store sterke manne hender. Anonymous poster hash: 4fc00...2c7 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #45 Skrevet 30. juli 2015 Som mann prøver jeg å skjønne det, men jeg kommer ingen vei.... Jeg tenker på alt det gode de hendene kan gjøre for og med meg Alt fra å holde rundt meg bakfra, stryke, kjærtegne osv. Jeg synes også det er sexy med menn som runker foran meg...Anonymous poster hash: 71dfe...cd0 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #48 Skrevet 31. juli 2015 Jeg tenker på alt det gode de hendene kan gjøre for og med meg Alt fra å holde rundt meg bakfra, stryke, kjærtegne osv. Jeg synes også det er sexy med menn som runker foran meg...Anonymous poster hash: 71dfe...cd0 Samme her! De store mannehendene går jo nesten rundt hele midjen min. Deilig. Anonymous poster hash: b05c6...ade 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #50 Skrevet 31. juli 2015 Store hender er faktisk oftere "svakere" enn mindre. Det er feks. lettere å skru med mindre hender. I tillegg så ville det i en slåsskamp vært større treffoverflate, noe som reduserer skade ved treff. Anonymous poster hash: ca28f...827
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #51 Skrevet 31. juli 2015 Store hender er faktisk oftere "svakere" enn mindre. Det er feks. lettere å skru med mindre hender. I tillegg så ville det i en slåsskamp vært større treffoverflate, noe som reduserer skade ved treff. Anonymous poster hash: ca28f...827 dette er det dummeste jeg har lest på lenge. og nei, jeg har ikke store hender selv. Anonymous poster hash: 15006...33e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #52 Skrevet 31. juli 2015 Tenk så mye bedre verden hadde vært hvis menn sendte slike bilder istedenfor nærbilder av kjønnsorganet sitt Så du blir våt i trusa om en med skikkelig store hender vinker til deg på byen og tenker :"wow, de fingrene bare MÅ jeg ha inni meg!" ? 🙈Anonymous poster hash: b8c52...815
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #53 Skrevet 31. juli 2015 Store hender er faktisk oftere "svakere" enn mindre. Det er feks. lettere å skru med mindre hender. I tillegg så ville det i en slåsskamp vært større treffoverflate, noe som reduserer skade ved treff. Anonymous poster hash: ca28f...827 Tydelig en med små hender her. Anonymous poster hash: b05c6...ade 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #54 Skrevet 31. juli 2015 Elsker det! men.. de hendene på det bilde er for feminine for min smak. Armen er grei, men ikke hendene. De er så femi jeg mistenker det er kvinnehender eller en ganske så tynn og spinkel ung fyr, og det er ikke noe jeg liker. En mann skal være brei og barsk. Nå mener jeg ikke six-pack og treningsfreak. En mann kan fint ha litt mage for min del, men tynn og spinkel er ikke noe jeg tenner på. Ligner på små guttunger i mine øyne. Anonymous poster hash: a8f37...1df 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #55 Skrevet 31. juli 2015 Så du blir våt i trusa om en med skikkelig store hender vinker til deg på byen og tenker :"wow, de fingrene bare MÅ jeg ha inni meg!" ? Anonymous poster hash: b8c52...815 Det er jo hele pakken da. Så klart en gang i blant møter du en fyr som får deg til å sikle. Men etter å ha pratet med han i 10 minutter så kan det gå begge veier, spørs på personligheten. For min del, så kan jeg fint bli tent bare av å stirre på hendene, og fantasere hva han kan gjøre med de Men.. det er kun til de jeg allerede har en tiltrekning til, grunnet personlighet og utsende. Men må være skikkelig seksuelltfrustret om jeg tenkte slik av en random fyr som vinker til meg Typ "klar for å jukke på alt med en puls"-frustrert. Anonymous poster hash: a8f37...1df 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #56 Skrevet 31. juli 2015 Store hender er faktisk oftere "svakere" enn mindre. Det er feks. lettere å skru med mindre hender. I tillegg så ville det i en slåsskamp vært større treffoverflate, noe som reduserer skade ved treff. Anonymous poster hash: ca28f...827 Det bryr jeg meg ingenting om Og det er ikke innsiden av hånden som er fin, det er utsiden (oppå). Er det ikke et par stk som har lagt ut håndflaten? Anonymous poster hash: 720b5...663
Antlers Skrevet 31. juli 2015 #57 Skrevet 31. juli 2015 Så du blir våt i trusa om en med skikkelig store hender vinker til deg på byen og tenker :"wow, de fingrene bare MÅ jeg ha inni meg!" ? Anonymous poster hash: b8c52...815 Haha, nei, det har jeg aldri noensinne tenkt, faktisk. Synes bare kantete mannehender med lange, slanke fingre og senete armer kan være estetisk pent å se på. Skal jeg blir tent, må de nesten være festet på en jeg er glad i. For meg handler det ikke om å stappe fingre inn i diverse kroppsåpninger, men det er noe lett erotisk ved tanken på at kjærestens hender og armer, som er sterke og harde, også kan være myke og forsiktige. 3
Arabella Skrevet 31. juli 2015 #58 Skrevet 31. juli 2015 Jeg synes det er rart, sånn egentlig. Men jeg personlig tenner ihvertfall mer på å se en mannehånd/forarm enn å se en penis. Muligens det er jeg som er rar! Forarm? Mener du underarm?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #59 Skrevet 31. juli 2015 Noen menn som vil poste mer bilder? Likte alle bildene som er postet her! Anonymous poster hash: c8aa3...0b0 1
Gjest Captain Hook Skrevet 31. juli 2015 #60 Skrevet 31. juli 2015 Mine hender er sexy. Synes til og med jeg. Dessuten sender jeg aldri penis bilder til noen. Jeg sender rumpe bilder i stedet. Nå skal jeg begynne å sende bilde av hendene mine også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå