Gå til innhold

Ny melk fra Tine


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Har noen smakt de nye melkene fra Tine? hva syns dere om dem?

Jeg smakte sjokolademelken for noen dager siden, den smakte usukret kakao rørt ut i vann. ergo, ikke noe jeg kjøper igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg smakte også den sjokolademelken. Den så mørk og fristende ut, men du kunne jo knapt kjenne sjokoladesmaken. Nei, den blir ikke kjøpt igjen, og jeg kommer ikke til å prøve de andre typene heller. Greit nok at det er lite fett og sukker, men det er jo nettopp det som gir smaken! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smakt sjokolademelken og syntes den var ganske grei. Og siden jeg går Grete Roede-kurs for tiden kommer jeg garantert til å drikke mer av den, for det var jo omtrent ikke kalorier i den selv om den var ganske søt og god.

Har noen prøvd den med bringebær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd noen av dem, men synes det er festlig at de har kalt det TineMelk SMAK. Mener de at den er smakløs fra før av? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd noen av dem' date=' men synes det er festlig at de har kalt det TineMelk SMAK. Mener de at den er smakløs fra før av? :roll:[/quote']

hehe. Akkurat som på Ultra, hvor de selger "smakstomater". Har tenkt samme tanken som deg, der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tine sier at denne nye melken er rettet mot kvinner. Det synes jeg er så teit at det er god nok grunn til ikke å kjøpe den.

Og sjokolademelk kan man jo uansett lage med Oboy!

(At jeg ikke bør drikke melk er en annen sak...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok - en sunnere sjokolademelk, men til hvilken pris? Er helsebevisst jeg, men ikke nok til at jeg vil betale mer (18,90 på MAXI :o ) for mindre smak, kun fordi melken inneholder litt mindre fett og sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den nye sjokolademelken var kjempegod jeg!

Holder meg unna kakao og skjokolademelk ellers siden jeg helst ikke skal ha i meg alt sukkeret - men med den nye melka får jeg forholdsvis sunn sjokolademelk - og det svelger jeg rått! :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte overhodet ikke sjokolademelken, men vaniljeyoghurten i samme serie er NAMNAM! Spist flere liter yoghurt på en uke.. Synd den er så dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smakt den med kaffesmak og synes den var kjempegod.Ikke veldig søt:)Den med sjokoladesmak derimot synes jeg ikke var god i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kartong av sjokolademelken i går og synes for så vidt den var grei nok, men skummet melk med O'boy er mye bedre og billigere de få gangene i året jeg får for meg at jeg har lyst på sjokolademelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...