AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #441 Del Skrevet 24. desember 2016 Har ikke hatt sex med en norsk kvinne på mer enn 15 år! Reiser til utlandet og besøker visse "etablissementer"... dessverre :-( Anonymkode: 6e305...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 24. desember 2016 #442 Del Skrevet 24. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hatt sex med en norsk kvinne på mer enn 15 år! Reiser til utlandet og besøker visse "etablissementer"... dessverre :-( Anonymkode: 6e305...afa Hufffda! Hvorfor står det så ille til?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 24. desember 2016 #443 Del Skrevet 24. desember 2016 2 minutter siden, Nappetass1 skrev: Hufffda! Hvorfor står det så ille til?:/ Søt hund:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 24. desember 2016 #444 Del Skrevet 24. desember 2016 Akkurat nå, Mari Y skrev: Søt hund:) Takk for det! Takk for Google I should be so lucky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #445 Del Skrevet 24. desember 2016 På 19. desember 2016 den 17.59, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og har jobbet som massør i noen år i Oslo. Som regel er det profesjonelt fra begges siden men har endt med å massere tre forskjellige damer til orgasme. En gang endte det også med sex. Anonymkode: 5920e...88f Høres snadder ut:) Kunne tenkt meg en time hos deg. Kan du utdype mere? Altså hvordan masserer du dem til orgasme ? Ble veldig interressert her Anonymkode: 633b5...416 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #446 Del Skrevet 24. desember 2016 9 minutter siden, Nappetass1 skrev: Hufffda! Hvorfor står det så ille til?:/ Dette lurer jeg også på! Anonymkode: 633b5...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #447 Del Skrevet 24. desember 2016 20 minutter siden, Nappetass1 skrev: Hufffda! Hvorfor står det så ille til?:/ Er ikke så flink med sjekking. Har ikke den store troen på meg selv. Blir nervøs rundt kvinner, ender ikke noe godt. Tro meg, skulle ønske situasjonen var annerledes. Jeg elsker kvinner og synes norske er fantastiske. Men jeg feiler i mine fremstøt... Anonymkode: 6e305...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 24. desember 2016 #448 Del Skrevet 24. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så flink med sjekking. Har ikke den store troen på meg selv. Blir nervøs rundt kvinner, ender ikke noe godt. Tro meg, skulle ønske situasjonen var annerledes. Jeg elsker kvinner og synes norske er fantastiske. Men jeg feiler i mine fremstøt... Anonymkode: 6e305...afa Men kjære deg.. du må ikke gi opp! Tror ikke "gledesturene" til utlandet hjelper nevneverdig på selvbildet! Om det er usikkerheten som hindrer deg er du bare nødt til å eksponere deg selv, igjen og igjen. Vi er ikke farlige! Vel, de fleste av oss Hvor i landet bor du? Jeg er opptatt, men kan gjerne ta en kaffe eller to for øvingens skyld! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 24. desember 2016 #449 Del Skrevet 24. desember 2016 Det mest spennende jeg kan dele her er at jeg har ikke hatt sex på 2,5 år Og før det var det 4,5 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #450 Del Skrevet 24. desember 2016 9 minutter siden, Nappetass1 skrev: Men kjære deg.. du må ikke gi opp! Tror ikke "gledesturene" til utlandet hjelper nevneverdig på selvbildet! Om det er usikkerheten som hindrer deg er du bare nødt til å eksponere deg selv, igjen og igjen. Vi er ikke farlige! Vel, de fleste av oss Hvor i landet bor du? Jeg er opptatt, men kan gjerne ta en kaffe eller to for øvingens skyld! Jeg dater innimellom, men det blir ikke mer enn "vennlig", ikke seksuelt av noe slag. Ender som regel med en date. Tar ikke disse "gledesturene" for sex'en sin del. Det å sitte nært en dame, føle varmen fra hun, kjenne lukten hennes, latteren, huden hennes, nærheten til en kvinne. Det er det jeg søker. Alt utenom blir bare bonus. Anonymkode: 6e305...afa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #451 Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg sitter på sengekanten og drikker et glass med ren vodka og topper det med en valium for jeg synes julen er ufattelig tung. (Hørtes nok litt drøyt ut. Er 3mnd siden jeg drakk sist) Anonymkode: d4604...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 24. desember 2016 #452 Del Skrevet 24. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater innimellom, men det blir ikke mer enn "vennlig", ikke seksuelt av noe slag. Ender som regel med en date. Tar ikke disse "gledesturene" for sex'en sin del. Det å sitte nært en dame, føle varmen fra hun, kjenne lukten hennes, latteren, huden hennes, nærheten til en kvinne. Det er det jeg søker. Alt utenom blir bare bonus. Anonymkode: 6e305...afa Hva er fellesnevneren for at det ikke blir noe mer da? Er det utelukkende pga din usikkerhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #453 Del Skrevet 24. desember 2016 At jeg i forgårs kjørte min bestemor på julegavehandling og spiste lunsj med henne iført det frekkeste undertøysettet under jeansen og toppen, og at jeg samtidig fikk de drøyeste meldingene på telefonen fra mann på snart 40 (jeg er 22) ..., som jeg som avtalt dro og møtte på et hotell i byen direkte deretter. Og hvor vi hadde den deiligste sexen i 3-4 timer før jeg igjen dro hjem til min bestemor på middag sammen med resten av familien .... Litt mer bustete på håret og med sæd på strømpene (så jeg etterpå) .. Anonymkode: b0430...007 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #454 Del Skrevet 24. desember 2016 8 timer siden, Nappetass1 skrev: Hva er fellesnevneren for at det ikke blir noe mer da? Er det utelukkende pga din usikkerhet? Tja, si det. Jeg er en som bruker litt tid på å bli kjent med nye folk. I dating fremstår jeg nok som vennlig eller forsiktig... tror jeg. Anonymkode: 6e305...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #455 Del Skrevet 24. desember 2016 8 timer siden, Nappetass1 skrev: Hva er fellesnevneren for at det ikke blir noe mer da? Er det utelukkende pga din usikkerhet? Har dessuten svært lite erfaring med kvinner og sjekking. Kommer fra en liten plass med lite tilgang på jenter/damer, så jeg har ingen "trening" i dette... En usikker mann er vel skikkelig turn-off for dere kvinner. Det er vel det det koker ned til. Anonymkode: 6e305...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #456 Del Skrevet 24. desember 2016 Knulla ei thaidame etter en fuktig kveld på byen og da det gikk for henne slap hun den brakfisen! Anonymkode: 05aea...d45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 5. januar 2017 #457 Del Skrevet 5. januar 2017 Det er sikkert femte gangen jeg svarer denne tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #458 Del Skrevet 18. februar 2017 Møtte ei litt eldre dame på byen som ville jeg skulle ha sex med henne mens mannen så på. Ble med på det. Anonymkode: 1ec17...83b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #459 Del Skrevet 18. februar 2017 Når jeg var 15, så brukte daværende kjæreste dildoen til moren min på meg. Det er noe jeg aldri kommer til å fortelle til noen.. Anonymkode: 8e4d9...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #460 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg elsker egentlig kompisen min. Men pga livssituasjon så blir det ikke oss og jeg holder med min trygge mann. Jeg har ønsket meg kompisen min i 15år. Om kanskje 15år til er livssituasjonen slik at det kan bli oss. Frem til det blir jeg i mitt trygge stødige samliv med mann, barn og a4 livet. Anonymkode: 2cd6a...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå