AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har i et par dager mistenkt UVI, så jeg har spist tranebærtabletter og mye vann siden det var tidlig i forløpet...men i dag har jeg fått smerter i rygg og mage, som stadig blir verre...så mitt spørsmål: Dere som har hatt nyrebekkenbetennelse har smertene økt gradvis eller kommet akutt? Hvor hadde dere vondt? Jeg har nederst i ryggen, men øverst i magen...så jeg lurer egentlig på om det bare er tilfeldig,...allmenntilstanden er ikke dn beste...men føler ikke meg alt for dårlig enda... Anonymous poster hash: 179b4...833
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Kom deg til lege/legevakt i morgen. Ikke vent. Anonymous poster hash: dea2d...c97
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Kom deg til lege/legevakt i morgen. Ikke vent. Anonymous poster hash: dea2d...c97 jeg får vel gjøre det... Anonymous poster hash: 179b4...833
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 UVI er en akuttlege sak, ikke en kg sak. UVI bruker noe tid på å gå til nyrebekkenet. Ved nyrebekkenbetennelse skriver du ikke på kg, da er du for syk til å klare noe særlig annet enn å ligge.Anonymous poster hash: 3b8bb...a2d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 UVI er en akuttlege sak, ikke en kg sak. UVI bruker noe tid på å gå til nyrebekkenet. Ved nyrebekkenbetennelse skriver du ikke på kg, da er du for syk til å klare noe særlig annet enn å ligge.Anonymous poster hash: 3b8bb...a2d Det var det jeg trodde at man skulle være dårlig ,så derfor jeg skulle spørre...Man kan jo spørre om tips og erfaring her så det var det jeg gjorde, for det er ikke noe poeng å dra til legevakten så sent uansett... Anonymous poster hash: 179b4...833
Carrot Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 UVI er en akuttlege sak, ikke en kg sak. UVI bruker noe tid på å gå til nyrebekkenet. Ved nyrebekkenbetennelse skriver du ikke på kg, da er du for syk til å klare noe særlig annet enn å ligge.Anonymous poster hash: 3b8bb...a2d Nåja, jeg har gått på jobb med 40 i feber og nyrebekkenbetennelse så det er ikke for alle likt, MEN når det er sagt så er ikke uvi noe man kimser av - blir det kronisk (som hos meg) er det utrolig kjedelig! 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 UVI er en akuttlege sak, ikke en kg sak. UVI bruker noe tid på å gå til nyrebekkenet. Ved nyrebekkenbetennelse skriver du ikke på kg, da er du for syk til å klare noe særlig annet enn å ligge.Anonymous poster hash: 3b8bb...a2d Det er bare bullshit. Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse maaange ganger, og kun en gang har jeg vært for syk til å skrive på KG. Det finnes stadier av det også, og hvor fort man får behandling har noe å si.. Noen ganger har jeg ligget foran dass og spydd, og en gang har jeg vært på skoleavslutning med intravenøs anitibiotika på rullestativ fra sykehuset, mens en annen gang dro jeg fra trening til legen og fikk vite at jeg hadde det, og hadde løpt 4x4 intervaller (ble bare uvel). Anonymous poster hash: fe87c...c0e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå