Gå til innhold

"Hvis du vil ha barn, kan du ikke vente lenge"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år og dette sier nå leger og gynekologer etter noen års utredning. De mener jeg bør få barn så fort som mulig hvis jeg har tenkt til å få barn. Jeg har tenkt til å få barn etterhvert, men dette er et lite sjokk uansett. Så nå har jeg da søkt meg inn på en annen bachelorutdanning (restplass i utlandet), og jeg får da en utdanning jeg er fornøyd med når jeg har fått denne bachelorgraden. Planen var i grunn at jeg skulle ta en utdanning som tar 6 år da, men det skjer ikke nå.

Og så var det dette med å finne en mann som også vil ha barn om 3 år da. Det er ikke lett for å si det sånn. Men jeg har akkurat møtt en mann som er svært lik meg og har samme verdier og som også kan føle seg klar for å få barn om 3 år. Vi er ikke sammen (enda), men jeg må vel nesten bare gå for det da og eventuelt gifte meg med denne karen om et par år (vil være gift før jeg får barn). 

Jeg er litt lei meg for at det er sånn da. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre og ikke gjøre. 

Anonymous poster hash: df58a...004
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så leit å høre. Men har du spurt dem om muligheten for å fryse ned egg, eller er det selve livmoren det er noe galt med? For det er jo ikke bare bare å få barn før man har en stabil økonomisk situasjon.

Anonymous poster hash: e3d9a...385

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt noen sjanser og hadde fått barn så fort som mulig. Hadde jeg ikke funnet en brukandes mann så hadde jeg brukt donor. Utdanning kan man alltids få, verre ned barn.

Kan jeg spør hva det er som gjør at du må få barn tidlig?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt noen sjanser og hadde fått barn så fort som mulig. Hadde jeg ikke funnet en brukandes mann så hadde jeg brukt donor. Utdanning kan man alltids få, verre ned barn.

Kan jeg spør hva det er som gjør at du må få barn tidlig?

Helt enig, kvinners eneste mening med livet er å avle frem nye mennesker. Alt annet er helt uvesentlig.

AnonymBruker
Skrevet

19 år og utredet i noen år?

Her må du være snill og forklare litt mer......

Anonymous poster hash: a46f2...9af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke fått barn nå, før jeg var i et stabilt forhold og hadde funnet min plass i livet (med utdanning, karriere, etc).

Når det er sagt, ville jeg vært snar med å stille meg i adopsjonskø eller finne andre muligheter (surrogati el.l) når jeg følte at jeg var klar for å bli mor.

Jeg ville ikke latt det å få biologisk barn styre livet mitt hvis ikke nettopp dette er svært viktig for deg.

Anonymous poster hash: 12d19...9b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...