Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal da begynne å studere Finans på Bi i Oslo. 

Har i den anledning gjort endel kleskjøp/ datakjøp, men sitter nå fast på PC veske/ dokument veske. Jeg vil da ha litt penere merke, men er veldig usikker på hva det vil være. Har sett litt på Tiger Of Sweden og et par italienske, men det faller ikke helt i smak. Vil den skal være i svart skinn. Den skal heller ikke være sånn bag-aktig.

Hva PC veske/ merke passer best inn på Bi Nydalen?

Budsjettet mitt er på 6000kr, men kan strekke meg til 8000 om det er et anerkjent merke.

Vil gjerne ha innspill fra noen som går der.

OBS! Er mann/gutt

Takker på forhånd <3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var helt sykt mye penger å legge i en PC-veske. Hvis du nå svir av masse penger fordi du føler at man må ha fancy merker på BI Nydalen så kommer du til å bli overrasket :P

Anonymous poster hash: 0b759...059

• Liker 1
Skrevet

Det var helt sykt mye penger å legge i en PC-veske. Hvis du nå svir av masse penger fordi du føler at man må ha fancy merker på BI Nydalen så kommer du til å bli overrasket :P

Nå var det ikke meningen å fornærme andre med litt mindre ressurser. Jeg vil bare ikke se ut som en sivilist på en Privat skole. Dessuten kan PC-veske også holde andre ting enn bare PC, som f.eks. bøker og papirer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå var det ikke meningen å fornærme andre med litt mindre ressurser. Jeg vil bare ikke se ut som en sivilist på en Privat skole. Dessuten kan PC-veske også holde andre ting enn bare PC, som f.eks. bøker og papirer.

Privatskole og privatskole. Heller en skole der alle kommer inne så lenge de får studielån til å betale skolepengene... Bare nevner det så du ikke blir skuffet når ingen bryr seg om pc vesken din.

Anonymous poster hash: bbd1e...5b2

• Liker 3
Skrevet

Privatskole og privatskole. Heller en skole der alle kommer inne så lenge de får studielån til å betale skolepengene... Bare nevner det så du ikke blir skuffet når ingen bryr seg om pc vesken din.

Anonymous poster hash: bbd1e...5b2

Jeg vil ikke at noen skal bry seg om min hyptotiske PC-veske, men jeg vil føle meg bedre enn andre. Ialfall de som har PC-vesker som er billigere enn min.

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: 3c730...fb5
AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Er nettopp ferdig med eiendomsmegling på BI og ville bare si at du bør vente med å kjøpe PC-veske til studiet starter. Da vil fadderne dine forklare deg hvilken PC-veske som er hot og hvilken som er not. Rimelig kjipt å bruke 8000 på en veske og finne ut at du bruker den samme som en eller annen fjott.

Anonymous poster hash: 474b8...e65
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol. Er det serr så morro å lage disse-BI tråd på Kvinneguiden? Voks opp :)

Skrevet

Hei :)

Er nettopp ferdig med eiendomsmegling på BI og ville bare si at du bør vente med å kjøpe PC-veske til studiet starter. Da vil fadderne dine forklare deg hvilken PC-veske som er hot og hvilken som er not. Rimelig kjipt å bruke 8000 på en veske og finne ut at du bruker den samme som en eller annen fjott.

Anonymous poster hash: 474b8...e65

Jeg kan medele med deg nå, med en gang, at TS er ikke ute etter hva fadderene anbefaler (dessverre) men når man skal leke noe mer enn hva man egentlig er, så får han eller hun bare drite i det du har å komme med, for det er tydeligvis ikke godt nok. No offense. 

Hadde jeg dog begynt på BI, hadde jeg lett fulgt ditt råd. 

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Tiger of Sweden er kommerst og billig. Nærmest alle bruker det nå. 

Det går mye i Prada og Dolce Gabbana på BI Nydalen for tiden. Personlig vile jeg ha prøvd å skilt meg litt ut med Luis Vuitton-veske kanskje? Jeg vet at LV er litt 2013, men at du bruker LV i dag viser bare at du er selvsikker og tørr å gå dine egne veier.

Endret av sondr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...