Gå til innhold

Loette 28 p piller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,fikk resept på p piller loette 28 pga at jeg har så store menstruasjonsmerter noen som har opplevd at det har blitt bedre av den sorten? Og kan jeg begynne å ta de med engang? De på apoteket sa at jeg burde begynne med engang når mensen var ferdig, men fastlegen min sa det ikke hadde noe å si hvem skal jeg stole på når det gjelder det?

Anonymous poster hash: b4b0e...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker yasminelle 28, noe av det samme. Og jeg begynte med en gang, ikke noe problem! Demper veldig på mensen smertene. Anbefaler å ta på kvelden, eks Kl 21 hver dag så slipper man stå opp tidlig på morgenen å ta den når man har fri eller dra det frem på jobb/skole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har noe særlig å si når du begynner, men jeg ville begynt etter mensen (gjerne en mandag om det passer) siden jeg føler det blir ryddigere for kroppen på en måte. Ikke sikkert det blir det, men da er det ihvertfall 3 uker til neste mens, noe som bør stemme med syklusen din.



Anonymous poster hash: 748dd...246
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begyn første dagen du får mensen! Da fungerer p-pillene ved første pille 👍🏽 venter du til mensen er ferdig må du bruke annen beskyttelse i en uke for å være sikker 👍🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begyn første dagen du får mensen! Da fungerer p-pillene ved første pille 👍🏽 venter du til mensen er ferdig må du bruke annen beskyttelse i en uke for å være sikker 👍🏽

Dette! Står forklart i pakningsvedlegget også, en stor fordel å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...