AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Jeg og samboer var litt uheldige sist vi hadde sex og under den heftige akten klarte han å kjøre kuken rett i feil hull... Den traff ikke veldig langt inn, men først i mellomkjøttet og deretter inn bak. Det gjorde jo så klart ganske vondt, men det var ikke så tårene trillet. Mens jeg lå å roet meg ned, oppdaget han masse blod som tydeligvis kom fra meg. Viste seg at jeg hadde fått en gigantisk rift fra endetarmsåpningen og opp til skjedeinngangen omtrent, og det var ganske dypt. Gjør vondt ennå, og plager livet av meg da det er for smertefullt å gå på do. Tidligere samme uke, klarte vi å gå på samme smell. Men da kjørte han hele greia oppi og det endte med at jeg lå å hulket i smerter. Begge ganger skjedde i stillinga hvor jeg har mine bein plassert på hans skuldre. Han jobber som oftest med dype, harde støt og full peis om hverandre i denne stillingen, da jeg ofte kommer. Jeg bare skjønner ikke hvorfor dette skjer? Vi har hatt denne stillingen omtrent hver gang vi har sex siden forholdet startet og dette skjedde ikke i starten. Ikke vil jeg påstå at vi var mer forsiktige heller. Nå har det altså skjedd to ganger på en uke. Kjenner at jeg ikke vil kutte ut stillingen heller, da jeg kommer nesten hver gang i motsetning til andre. Ønsker så klart ikke å få den trykt inn i rompa heller. Vi har prøvd å være oppmerksom på å ikke ta kuken helt ut for å smelle den inn igjen. Jeg blir våt, så det er jo fuktig der nede, både i skjeden og rundt. Kan ikke skjønne at dette skal spille noen rolle, da vi har brukt mengder med glidemiddel ved tidligere anledninger. Er det vi som har blitt veldig uforsiktige? Er ikke vits å si at han gjør dette med vilje. Han vil meg ikke vondt og behandler meg som en engel etterpå og er oppriktig lei seg. Vil han ha analsex så spør han bare. Anonymous poster hash: 2aebc...34a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 OK, først og fremst, gå å få skjekket den riften! Er den slik som du beskriver, så må det fikses med sting, og det må renses godt. Og slik jeg forsto det så har det skjedd to ganger på en uke? Dere må da for all del ikke ha sex mens du har en så dyp rift, da vil den bare revne opp igjen. Kanskje dere har blitt uforsiktig, ellers har han rett og slett "truffet feil", slikt skjer. Og dere må sørge for at du er ordentlig våt, og bruke glidemiddel om ikke. Men først og fremst, legg unna hverandre og kom deg til lege. Anonymous poster hash: c2221...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 OK, først og fremst, gå å få skjekket den riften! Er den slik som du beskriver, så må det fikses med sting, og det må renses godt. Og slik jeg forsto det så har det skjedd to ganger på en uke? Dere må da for all del ikke ha sex mens du har en så dyp rift, da vil den bare revne opp igjen. Kanskje dere har blitt uforsiktig, ellers har han rett og slett "truffet feil", slikt skjer. Og dere må sørge for at du er ordentlig våt, og bruke glidemiddel om ikke. Men først og fremst, legg unna hverandre og kom deg til lege. Anonymous poster hash: c2221...8a3 Vi kikka på den begge to, og konkluderte med at noe legevakt ikke var nødvendig. Endte opp med en liten runde i går kveld, og merka ingenting til den. Vi tok det ganske rolig da, vel og merke. Regner med at den gror etterhvert. Bare kjedelig at det har skjedd to ganger på en uke nå TS Anonymous poster hash: 2aebc...34a
peppermyntete Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Nei det skjønner ikke jeg heller, har aldri opplevd at noen "plutselig" havner i feil hull, men heller at de later som det. Videre; du har et åpent sår i underlivet og fortsetter med vill sex? Javel.. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Jeg og samboer var litt uheldige sist vi hadde sex og under den heftige akten klarte han å kjøre kuken rett i feil hull... Den traff ikke veldig langt inn, men først i mellomkjøttet og deretter inn bak. Det gjorde jo så klart ganske vondt, men det var ikke så tårene trillet. Mens jeg lå å roet meg ned, oppdaget han masse blod som tydeligvis kom fra meg. Viste seg at jeg hadde fått en gigantisk rift fra endetarmsåpningen og opp til skjedeinngangen omtrent, og det var ganske dypt. Gjør vondt ennå, og plager livet av meg da det er for smertefullt å gå på do. Tidligere samme uke, klarte vi å gå på samme smell. Men da kjørte han hele greia oppi og det endte med at jeg lå å hulket i smerter. Begge ganger skjedde i stillinga hvor jeg har mine bein plassert på hans skuldre. Han jobber som oftest med dype, harde støt og full peis om hverandre i denne stillingen, da jeg ofte kommer. Jeg bare skjønner ikke hvorfor dette skjer? Vi har hatt denne stillingen omtrent hver gang vi har sex siden forholdet startet og dette skjedde ikke i starten. Ikke vil jeg påstå at vi var mer forsiktige heller. Nå har det altså skjedd to ganger på en uke. Kjenner at jeg ikke vil kutte ut stillingen heller, da jeg kommer nesten hver gang i motsetning til andre. Ønsker så klart ikke å få den trykt inn i rompa heller. Vi har prøvd å være oppmerksom på å ikke ta kuken helt ut for å smelle den inn igjen. Jeg blir våt, så det er jo fuktig der nede, både i skjeden og rundt. Kan ikke skjønne at dette skal spille noen rolle, da vi har brukt mengder med glidemiddel ved tidligere anledninger. Er det vi som har blitt veldig uforsiktige? Er ikke vits å si at han gjør dette med vilje. Han vil meg ikke vondt og behandler meg som en engel etterpå og er oppriktig lei seg. Vil han ha analsex så spør han bare. Anonymous poster hash: 2aebc...34a Med mindre du overdriver ordbruker taler alt det jeg har uthevet for at du bør oppsøke lege,eller i det minste leve i sølibat inntil det har grodd skikkelig og rense det for å unngå infeksjon. Det kan gå infeksjon i slike rifter,dessuten vil det lett bli revet opp på nytt og på nytt hvis du ikke lar det gro i fred. Anonymous poster hash: c7f86...43c 3
ClosedParadise Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Nei det skjønner ikke jeg heller, har aldri opplevd at noen "plutselig" havner i feil hull, men heller at de later som det. Videre; du har et åpent sår i underlivet og fortsetter med vill sex? Javel.. Da er det nok ikke så ille som TS beskriver alikevel siden dem fortsetter å peise på
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Nei det skjønner ikke jeg heller, har aldri opplevd at noen "plutselig" havner i feil hull, men heller at de later som det. (...) Jeg har opplevd det, jeg har aldri sett han ha så dårlig samvittighet for noe verken før eller siden Anonymous poster hash: dc60f...fdd
peppermyntete Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Da er det nok ikke så ille som TS beskriver alikevel siden dem fortsetter å peise på Nei, det håper jeg ikke. Ser ikke for meg at det er mulig å peise på med en rift fra skjede til anus
peppermyntete Skrevet 27. juli 2015 #9 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har opplevd det, jeg har aldri sett han ha så dårlig samvittighet for noe verken før eller siden Anonymous poster hash: dc60f...fdd Stakkars både deg og han! haha!
ClosedParadise Skrevet 27. juli 2015 #10 Skrevet 27. juli 2015 Nei, det håper jeg ikke. Ser ikke for meg at det er mulig å peise på med en rift fra skjede til anus Grøsser av tanken! Aldri i livet om jeg hadde latt noen røre meg nedentil hvis jeg hadde en så stor rift. Syns det er drit vondt med bare en liten rift :o
peppermyntete Skrevet 27. juli 2015 #11 Skrevet 27. juli 2015 Grøsser av tanken! Aldri i livet om jeg hadde latt noen røre meg nedentil hvis jeg hadde en så stor rift. Syns det er drit vondt med bare en liten rift :o Enig! Hadde ikke klart annet enn å tenke på alle ulumskhetene som presses inn i såret og hvor vondt det var.
ClosedParadise Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 Enig! Hadde ikke klart annet enn å tenke på alle ulumskhetene som presses inn i såret og hvor vondt det var. 😩😩😩😩😖😖
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #13 Skrevet 27. juli 2015 Hvis det å peise på regnes som rolig misjonær, så vet jeg ikke helt hva som er rolig lengre? Vel, den går heldigvis ikke helt til skjedeinngangen, men heller litt på siden. Tro meg, samboer hadde fått hørt det om det hadde gjort vondt. Han er veldig forsiktig med meg, og brast omtrent i tårer da det skjedde igjen. Heldigvis ser det ut til å gro fort, som de fleste sår jeg har fått ellers på kroppen også gjør. Er kun vondt hvis jeg tar direkte på det, eller rundt riften. Passer på å skylle med vann for å unngå bakterier. Jeg vil ikke påstå selv at det er så dypt, men det synes tydeligvis han... Anonymous poster hash: 2aebc...34a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #14 Skrevet 27. juli 2015 Jeg vil ikke påstå selv at det er så dypt, men det synes tydeligvis han...Anonymous poster hash: 2aebc...34a Du skrev i åpningsinnlegget at det var ganske dypt....? Anonymous poster hash: c7f86...43c 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #15 Skrevet 27. juli 2015 Hvis det å peise på regnes som rolig misjonær, så vet jeg ikke helt hva som er rolig lengre? Vel, den går heldigvis ikke helt til skjedeinngangen, men heller litt på siden. Tro meg, samboer hadde fått hørt det om det hadde gjort vondt. Han er veldig forsiktig med meg, og brast omtrent i tårer da det skjedde igjen. Heldigvis ser det ut til å gro fort, som de fleste sår jeg har fått ellers på kroppen også gjør. Er kun vondt hvis jeg tar direkte på det, eller rundt riften. Passer på å skylle med vann for å unngå bakterier. Jeg vil ikke påstå selv at det er så dypt, men det synes tydeligvis han... Anonymous poster hash: 2aebc...34a Ok. Du skrev "gigantisk" og at såret var "dypt", og gikk fra anus til skjeden. Overdriver du, eller klarer du ikke holde deg unna? Og rense med VANN?! Kjøp deg grønnsåpe eller Lactacyd fra apoteket og rens med dette 2-3 ganger daglig. Jeg fikk en heftig rift for 5 år siden, fra anus til skjede, og skal opereres om 2 uker for dette... Det er ikke noe å spøke med. Anonymous poster hash: c2221...8a3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå