19mille88 Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Jente her på 27 år. Jeg har nå vært fast bruker av p-pillen mercilon sia jeg var 18-19 år gammel. Har akkurat sluttet med de for akkurat 4 dager siden. Jeg begynte på nytt brett og tok 3 av de tablettene da jeg fant ut att jeg skulle slutte pga att samboeren og jeg har tatt steget der vi har lyst på barn. så natt til i dag fikk jeg blødnng. Og nå er jeg usikker på hva slags blødning det er. Er dette en bortfallsblødning eller blir dette en såkalt menstruasjon? og hvor lenge til kan en da vente til EL? (eggeløsning) el må jeg vente til evnt mens ved å finne det ut? har kjent noe lignende mens smerter da jeg fikk disse blødningene i natt og utover dagen i dag. hvor lenge kan jeg vente å ha denne blødningen? det er vel ingen sjans for å være gravid hvis man har hatt/har denne blødningen? leste tilfeldigvis att det er noen som har hatt bortfallsblødning og vist positiv på graviditetstest 2 uker senere. så er veldig nysgjerrig når jeg ikke vet noenting.
Gjest Valmuen Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Det er nok bortfallsblødning hvis du sluttet for 4 dager siden. Noen går rett i syklus mens andre kan få ustabil syklus lenge etter pilleslutt, umulig å si hvordan det blir for deg. Siden EL kommer før mensen kan du ikke vite når den kommer hvis ikke du tester/temper, men hvis man går ut ifra en syklus på 28 dager vil jo EL være om ca 14 dager. Lykke til med prøvinga
19mille88 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2015 Takk for det😊 Har på følelsen av att jeg kan gå rett i syklus, men det finner jeg vel ut etterhvert 😊 hvor lenge kan slik bortfallsblødning vare? Og hvor kraftig kan den være? Føler jeg har det slik som før jeg begynte på p-pillene. Som en kraftigere mens uten menssmerter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå