Gå til innhold

Hvorfor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er depresjonen verst på kvelden? Jeg føler meg skikkelig tom innvendig, samtidig som alle følelsene surrer rundt og danner seg til en stor ball innvendig! Kan ligge å gråte i flere timer hver kveld fordi jeg ikke orker følelsen(e) jeg får på kvelden!

Anonymous poster hash: 63698...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke.. Men kan fortelle av egen erfaring og hva JEG tror..

Er heldigvis mye bedre nå, og det var virkelig hardt!

Men, jeg tror det er fordi det er mørkt, og stille, og man er kanskje alene. Og at man vet at det er kvelden/natt. Triste, dumme tanker dukker som regel opp når det er natt.

Samme med noen visse fysiske smerter  :(

• Liker 1
Skrevet

For min del tror jeg det har vært verst om kvelden fordi da er det ekstra stille, du kan på en måte ikke bare ringe noen så sent, det er mørkt, jeg tenker på at jeg burde vært ute med noen eller gjort noe kjekt, men orker ikke... jeg innser at det har gått atter en dag hvor jeg ikke har gjort noe som helst produktivt...

For meg har det vært tusen grunner.... har inntrykk av at det er verst om kvelden/natten for mange... Men det blir bedre <3 Bare hold ut :klemmer: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del tror jeg det har vært verst om kvelden fordi da er det ekstra stille, du kan på en måte ikke bare ringe noen så sent, det er mørkt, jeg tenker på at jeg burde vært ute med noen eller gjort noe kjekt, men orker ikke... jeg innser at det har gått atter en dag hvor jeg ikke har gjort noe som helst produktivt...

For meg har det vært tusen grunner.... har inntrykk av at det er verst om kvelden/natten for mange... Men det blir bedre <3 Bare hold ut :klemmer:

Hold ut du også, min fine!! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Hold ut du også, min fine!! :klemmer:

<3 Alt blir bedre med tiden bare man er tålmodig nok..... og enda viktigere: sta nok...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er astma verst rundt klokken 05.30 på morgenen?

Hvorfor blåser det fra sør, når det regner?

Anonymous poster hash: 9ba57...f9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er astma verst rundt klokken 05.30 på morgenen?

Hvorfor blåser det fra sør, når det regner?

Hvorfor kommer du med små-frekke kommentarer? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommer du med små-frekke kommentarer? :)Anonymous poster hash: 63698...c0c

Oppfatter du spørsmål knyttet til naturvitenskap som også hi er knyttet til, som små-frekke kommentarer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppfatter du spørsmål knyttet til naturvitenskap som også hi er knyttet til, som små-frekke kommentarer?

Trodde det var ment som at ingen kan svare på spørsmålet mitt, og da skulle det spørsmålet der vise hvor dumt mitt var. Da misforsto jeg, beklager så mye!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...