Gå til innhold

Føler jeg lukter...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(Kvinne)Jeg syns jeg lukter surt nedentil.. Mer en normalt kan man si. Mye utflod til tider også. Har brukt Lactal Balance, men føler det funker dårlig! Det ødelegger VELDIG på sexlivet, for den beste sexen jeg og sambo har, er den spontane. Men når jeg må vaske meg først(sånn at jeg føler meg luktfri) er liksom spenningen litt borte😔

Flere som har vært borti det før, og har noen gode tips for å få fjernet lukten?

Anonymous poster hash: 82fe2...dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har sopp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

(Kvinne)Jeg syns jeg lukter surt nedentil.. Mer en normalt kan man si. Mye utflod til tider også. Har brukt Lactal Balance, men føler det funker dårlig! Det ødelegger VELDIG på sexlivet, for den beste sexen jeg og sambo har, er den spontane. Men når jeg må vaske meg først(sånn at jeg føler meg luktfri) er liksom spenningen litt borte

Flere som har vært borti det før, og har noen gode tips for å få fjernet lukten?

Legebesøk og prøver der for å finne ut hva det kan være, og evt behandling

Anonymous poster hash: 91868...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har sopp

Har jeg hatt sopp, ville det ha klødd. Sopp har jeg hatt før, så den kjenner jeg til:)

• Liker 1
Skrevet

Har jeg hatt sopp, ville det ha klødd. Sopp har jeg hatt før, så den kjenner jeg til:)

Det må ikke klø når man har sopp heller.

Men du kan jo ha noe annet, så en tur til legen kan nok være på sin plass. Be om dyrkningsprøver, så finner de nok ut av det.

Skrevet

(Kvinne)Jeg syns jeg lukter surt nedentil.. Mer en normalt kan man si. Mye utflod til tider også. Har brukt Lactal Balance, men føler det funker dårlig! Det ødelegger VELDIG på sexlivet, for den beste sexen jeg og sambo har, er den spontane. Men når jeg må vaske meg først(sånn at jeg føler meg luktfri) er liksom spenningen litt borte

Flere som har vært borti det før, og har noen gode tips for å få fjernet lukten?Anonymous poster hash: 82fe2...dd1

Skjedde det plutselig?

Lukter du sterkere ellers også, f eks under armene?

Skrevet

Hvis ikke gubben sier noe, og smatter og koser seg, er det helt sikkert greit.

• Liker 3
Skrevet

Hvis ikke gubben sier noe, og smatter og koser seg, er det helt sikkert greit.

Haha

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at de som spiser ananas, får en annen (god) smak og lukt dernede :) Kanskje det kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 91868...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert (kanskje) bakteriell vaginose. Jeg hadde det slik nettop, fikk resept av legen og det forsvant. Fikk sopp som motreaksjon etterpå, men den forsvant med enkel soppkur. Vaginosen lukter skikkelig fisk og reker, men er ikke vond eller klør på samme måte som sopp.

Anonymous poster hash: 5370c...998

• Liker 1
Skrevet

Har du hormonspiral? Det kan endre lukten i underlivet. Mange som lukter fisk av den..

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde det plutselig?

Lukter du sterkere ellers også, f eks under armene?

Ja, når du sier det, så har lukten der også blitt sterkere! Hmmm

AnonymBruker
Skrevet

Har du hormonspiral? Det kan endre lukten i underlivet. Mange som lukter fisk av den..

Ja, fikk hormonspiral i januar(tror jeg) etter fødsel.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja, når du sier det, så har lukten der også blitt sterkere! Hmmm

-TS

Skrevet

Hormonspiral giver meget ofte bakteriel vaginose = dårlig lugt. En dansk mikrobiolog har opfundet et produkt, som holder underlivet i orden, en vaginaltablet som består af mælkesukker. Prøv ladybalance.dk

AnonymBruker
Skrevet

Hormonspiral giver meget ofte bakteriel vaginose = dårlig lugt. En dansk mikrobiolog har opfundet et produkt, som holder underlivet i orden, en vaginaltablet som består af mælkesukker. Prøv ladybalance.dk

Melkesukker? Jeg tror heller det er melkesyre. Har ikke gått inn på linken og lest, men slike produkter får man kjøpt på norske apotek også.

Anonymous poster hash: 14723...4f4

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bakteriell vaginose, for det lukter. Sopp lukter ikke.

Anonymous poster hash: 59be1...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...