sjokoladeelskeren Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 heihei jeg er 18 år, og vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg prøver. For litt over 1 år siden hadde jeg gått rundt å følt meg så utrolig trøtt og sliten hele tiden veldig lenge så jeg dro da til legen. Jeg fikk da vite at jeg hadde jernmangel og ble behandlet for dette, men uten at det hjalp noe i det hele tatt. Jeg var fortsatt like trøtt og sliten, men orket ikke å gjøre noe mer med det. Når jeg er med venner vil jeg alltid bare hjem å sove, har egentlig ikke lyst å dra ut fordi jeg vet hvor sliten jeg blir. Men nå i det siste så har jeg begynt å lure på om det at jeg blir så utrolig trøtt og sliten kan være mer psykisk enn fysisk, fordi når jeg er med kjæresten min er jeg alltid full av energi! Jeg kan være kjempehyper og bable hull i hodet på han, men når jeg er med noen andre (hvem som helst, veninner, familie osv) så er jeg veldig stillle og beskjeden og føler at jeg bare må snakke litt for å ikke vær alt for kjedlig selv om jeg egentlig bare har lyst å gjemme meg å være for meg selv. Jeg har kjempelyst å orke mer når jeg er med andre folk en kjæresten min også, men jeg blir så usikker på meg selv, aner ikke hva jeg kan si/snakke om. Det sliter meg fullstendig ut, men når jeg er meg kjæresten min så går samtalen helt automatisk. Jeg klarer å åpne meg mer for han enn for venner jeg har hatt siden barneskolen, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor selv fordi veninnene mine er mye mer forståelsesfull en det han er. Noen som er slik som meg, eller vet hva som kan gjøre det? kan jeg være psykisk syk?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 heihei jeg er 18 år, og vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg prøver. For litt over 1 år siden hadde jeg gått rundt å følt meg så utrolig trøtt og sliten hele tiden veldig lenge så jeg dro da til legen. Jeg fikk da vite at jeg hadde jernmangel og ble behandlet for dette, men uten at det hjalp noe i det hele tatt. Jeg var fortsatt like trøtt og sliten, men orket ikke å gjøre noe mer med det. Når jeg er med venner vil jeg alltid bare hjem å sove, har egentlig ikke lyst å dra ut fordi jeg vet hvor sliten jeg blir. Men nå i det siste så har jeg begynt å lure på om det at jeg blir så utrolig trøtt og sliten kan være mer psykisk enn fysisk, fordi når jeg er med kjæresten min er jeg alltid full av energi! Jeg kan være kjempehyper og bable hull i hodet på han, men når jeg er med noen andre (hvem som helst, veninner, familie osv) så er jeg veldig stillle og beskjeden og føler at jeg bare må snakke litt for å ikke vær alt for kjedlig selv om jeg egentlig bare har lyst å gjemme meg å være for meg selv. Jeg har kjempelyst å orke mer når jeg er med andre folk en kjæresten min også, men jeg blir så usikker på meg selv, aner ikke hva jeg kan si/snakke om. Det sliter meg fullstendig ut, men når jeg er meg kjæresten min så går samtalen helt automatisk. Jeg klarer å åpne meg mer for han enn for venner jeg har hatt siden barneskolen, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor selv fordi veninnene mine er mye mer forståelsesfull en det han er. Noen som er slik som meg, eller vet hva som kan gjøre det? kan jeg være psykisk syk? Kanskje evt stress pga det du forteller her, gjør deg sliten/ utmattet når du er med andre? Anonymous poster hash: c66af...10a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Kanskje evt stress pga det du forteller her, gjør deg sliten/ utmattet når du er med andre? Anonymous poster hash: c66af...10a Ps. Du sier jo selv også at det sliter deg ut. Det finnes hjelp og selvhjelp (kognitiv terapi) som kan hjelpe Anonymous poster hash: c66af...10a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå