AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Hei, er jente på 19 år som lurer på hvilken prevansjon er lurest hvis man vil slippe mensen helt? Skal begynne på folkehøgskole snart så da hadde vært greit å slippe. Vet jo at det er forskjellig fra person til person Ossen man reagerer på prevansjon men hadde vært greit å høre litt erfaringer Anonymous poster hash: d0b27...e3d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Hei, er jente på 19 år som lurer på hvilken prevansjon er lurest hvis man vil slippe mensen helt? Skal begynne på folkehøgskole snart så da hadde vært greit å slippe. Vet jo at det er forskjellig fra person til person Ossen man reagerer på prevansjon men hadde vært greit å høre litt erfaringer Anonymous poster hash: d0b27...e3d PS har aldri gått på prevansjon før http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Anonymous poster hash: d0b27...e3d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Prevensjon. Snakk med legen din eller helsesøster. De kan lettere veilede deg. Anonymous poster hash: 4a27b...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Ville tatt en prat med lege/helsesøster ja, som den over her skriver :-) For min del er jeg veldig fornøyd med Cerazette, opplevde lite mellomblødninger som mange har og mistet mensen helt etter en stund (6-12 mnd). Opplever dessuten mindre plagsomme bivirkninger som nedstemthet osv enn jeg gjorde på Yasmin/Loette som jeg har brukt tidligere. Eneste er at jeg av og til får "gravidnoia" siden jeg aldri har mensen, men det er jo ikke verre enn å ta en test og få svar. Anonymous poster hash: c3fc6...4c3
Fionnuala Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Ved cerazette, minipiller, er det vanlig å miste mensen helt. Noen opplever småblødninger men dette er veldig individuelt. Selv går jeg på denne typen og har helt mistet mensen.
Gjest økonomifrue Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Har hørt, men ingen erfaring selv med, at man oftest mister mensturasjonen ved bruk av hormonspiral og p-stav. Selv bruker jeg p-piller og har ekstremt forutsigbar menstruasjon, og hopper ofte over mensturasjonen!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 Dere som går på Cezarette og har mistet mensen... Hvor lang tid tok det før dere mistet den helt? Er på tredje brettet nå. Anonymous poster hash: 59f5f...0bb
Fionnuala Skrevet 26. juli 2015 #9 Skrevet 26. juli 2015 Dere som går på Cezarette og har mistet mensen... Hvor lang tid tok det før dere mistet den helt? Er på tredje brettet nå. Anonymous poster hash: 59f5f...0bb Min forsvant fra første brett, men det er individuelt og kan gå opp til 6 mnd før det skjer - hvis det skjer.
Gjest favorite3 Skrevet 26. juli 2015 #10 Skrevet 26. juli 2015 (endret) . Endret 1. februar 2016 av favorite3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 Du kan skippe mensen med alle p-piller. Hver måned. Du hopper over sukkerpillene. Anonymous poster hash: 5aa8c...612
MalloryK Skrevet 27. juli 2015 #13 Skrevet 27. juli 2015 P-sprøyte. Har brukt det i 13 år, får bare småblødninger et par ganger i året 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå