Hege899 Skrevet 1. august 2015 #121 Del Skrevet 1. august 2015 Forventer seriøst kjendiser at slike ting holdes privat? OG i lille Norge? :skratte: Kjendiser???😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 1. august 2015 #122 Del Skrevet 1. august 2015 Artig at mammatilmichelle kaster seg inn i debatten for å få mer klikk på sin egen blogg. Ironisk nok preiker hun om hvor viktig det er å holde privatlivet privat der hun selv daglig deler om alt barna hennes gjør. For meg er ingenting mer privat enn meg barna mine og jeg hadde aldri utlevert dem på samme måte som hun gjør på en blogg lest av flere tusen når de er så små at de ikke har valgt dette selv. Hun har til og med lagt et stort drama av å holde barnefaren skjult frem til hun avslørte det på tv for hele Norge.. Selvinnsikt kunne vært noe før man kritiserte andre på akkurat det området:-) 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 1. august 2015 #123 Del Skrevet 1. august 2015 Artig at mammatilmichelle kaster seg inn i debatten for å få mer klikk på sin egen blogg. Ironisk nok preiker hun om hvor viktig det er å holde privatlivet privat der hun selv daglig deler om alt barna hennes gjør. For meg er ingenting mer privat enn meg barna mine og jeg hadde aldri utlevert dem på samme måte som hun gjør på en blogg lest av flere tusen når de er så små at de ikke har valgt dette selv. Hun har til og med lagt et stort drama av å holde barnefaren skjult frem til hun avslørte det på tv for hele Norge.. Selvinnsikt kunne vært noe før man kritiserte andre på akkurat det området:-) Og hun skrev nettop om et overgrep hun opplevde.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita8 Skrevet 1. august 2015 #124 Del Skrevet 1. august 2015 Er det bloggen til Martine Anna sikter til her eller? Og hele denne krangelen mellom Martine, Isabel og Pierre? http://mammatilmichelle.blogg.no/ haha, at ANNA skulle blande seg var det eneste som manglet nå. For en gjeng. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita8 Skrevet 1. august 2015 #125 Del Skrevet 1. august 2015 Artig at mammatilmichelle kaster seg inn i debatten for å få mer klikk på sin egen blogg. Ironisk nok preiker hun om hvor viktig det er å holde privatlivet privat der hun selv daglig deler om alt barna hennes gjør. For meg er ingenting mer privat enn meg barna mine og jeg hadde aldri utlevert dem på samme måte som hun gjør på en blogg lest av flere tusen når de er så små at de ikke har valgt dette selv. Hun har til og med lagt et stort drama av å holde barnefaren skjult frem til hun avslørte det på tv for hele Norge.. Selvinnsikt kunne vært noe før man kritiserte andre på akkurat det området:-) Kunne ikke vært mer enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. august 2015 #126 Del Skrevet 1. august 2015 Herregud ja, for en gjeng! Gjør ALT for å få flere klikk og lesere. Anna burde ikke snakke for høyt. Hun la jo ut hele historien om at hun ble voldtatt. Hvis ikke det er privat, så vet ikke jeg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 1. august 2015 #127 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg tror at bloggen til Martine ble laget bare for å få ut dette med utroskapen til Pierre og det med Isabel. Hun har nesten ikke skrevet noen andre innlegg, og ingenting etter innlegget om hvem Pierre var utro mot. Så hensikten med bloggen var vel bare å få brette ut privatlivet deres på nett 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita8 Skrevet 1. august 2015 #128 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) For de som syns det er litt artig å følge denne smørja: På det siste innlegget til Isabel har moren til Martine lagt inn flere kommentarer Edit: På Instagram altså. Endret 1. august 2015 av marita8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. august 2015 #129 Del Skrevet 1. august 2015 For de som syns det er litt artig å følge denne smørja: På det siste innlegget til Isabel har moren til Martine lagt inn flere kommentarer Edit: På Instagram altså. Haha, har moren hennes blandet seg inn nå? Hjelpes! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bipolar92 Skrevet 1. august 2015 #130 Del Skrevet 1. august 2015 Hahahaha... foreldrene boander seg inn ja.. hun skriver jo at pierre må være ærlig og at vi ikke vet sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. august 2015 #131 Del Skrevet 1. august 2015 Fy flate for noe kvitt søppel de alle er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 1. august 2015 #132 Del Skrevet 1. august 2015 Kjendiser??? Kjendiser i norsk sammenheng ja. Hun har da ikke vært på tv fire (forresten) ganger i uken fordi hun er kjendis? Hun har vært på tv fordi hun meldte seg på, og fikk en femten minutters kjendisstatus som følge av dette. Jeg tør påstå at hun vil bli glemt, og da er hun jo langt ifra en kjendis. Det skrives om veldig mange forskjellige mennesker i media, men langt ifra alle som skrives om er kjendiser. Dog så ser jeg hva du mener, men er uenig. Selvfølgelig vil hun bli glemt, aldri påstått noe annet, men per dags dato er hun kjendis i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 1. august 2015 #133 Del Skrevet 1. august 2015 Kjendiser i norsk sammenheng ja. Selvfølgelig vil hun bli glemt, aldri påstått noe annet, men per dags dato er hun kjendis i Norge. Hadde ikke hørt om henne engang, før hun ble nevnt her. Ingen av dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 1. august 2015 #134 Del Skrevet 1. august 2015 Hadde ikke hørt om henne engang, før hun ble nevnt her. Ingen av dem. Og så? Det hadde jeg. Hvorfor er denne tråden under Rampelyset hvis de ikke blir sett på kjendiser? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 1. august 2015 #135 Del Skrevet 1. august 2015 Hadde ikke hørt om henne engang, før hun ble nevnt her. Ingen av dem. Er det så farlig om vi omtaler henne som kjendis? Har du vært på tv i noen måneder så blir du jo et KJENT fjes for mange = kjendis. Er det så krise? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 1. august 2015 #136 Del Skrevet 1. august 2015 Er det så viktig for dere at de kan få kalles for kjendiser? Jeg er over gjennomsnittet nysgjerrig, leser alle verdens sladder og tøys og har aldri hørt om disse tre, Før de ble omtalt her inne. De er ikke kjendiser. De er tidligere deltakere på Paradise Hotel. Om tre måneder husker dere dem ikke lenger. Okei. Kanskje Å-kjendiser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 1. august 2015 #137 Del Skrevet 1. august 2015 Hahaha, åååå dette er jo nesten bedre enn å se på tv jo. For noe tull! Ganske tydelig hva hensikten med bloggen til Martine var ja 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 2. august 2015 #138 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Er det så viktig for dere at de kan få kalles for kjendiser? Jeg er over gjennomsnittet nysgjerrig, leser alle verdens sladder og tøys og har aldri hørt om disse tre, Før de ble omtalt her inne. De er ikke kjendiser. De er tidligere deltakere på Paradise Hotel. Om tre måneder husker dere dem ikke lenger. Okei. Kanskje Å-kjendiser. Fortell meg hvorfor denne tråden ligger under Rampelyset da? Fordi de er KJENT!! Om de blir glemt om 3 mnd har ingen verdens betydning for hvilken status de har i dag. Herregud. Du som kverrulerer på at jeg omtalte de som kjendis, så tydeligvis er dette meget viktig for deg. For de som syns det er litt artig å følge denne smørja: På det siste innlegget til Isabel har moren til Martine lagt inn flere kommentarer Edit: På Instagram altså. Har du screenshot? Edit: Nevermind. Fant det endelig! Endret 2. august 2015 av Sofia123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 2. august 2015 #139 Del Skrevet 2. august 2015 Artig at mammatilmichelle kaster seg inn i debatten for å få mer klikk på sin egen blogg. Ironisk nok preiker hun om hvor viktig det er å holde privatlivet privat der hun selv daglig deler om alt barna hennes gjør. For meg er ingenting mer privat enn meg barna mine og jeg hadde aldri utlevert dem på samme måte som hun gjør på en blogg lest av flere tusen når de er så små at de ikke har valgt dette selv. Hun har til og med lagt et stort drama av å holde barnefaren skjult frem til hun avslørte det på tv for hele Norge.. Selvinnsikt kunne vært noe før man kritiserte andre på akkurat det området:-) Jeg skrev noe lignende på Facebook "fansiden" til Anna der hun har lagt ut innlegget. Selvfølgelig ble det slettet og jeg ble blokkert fra siden rett etterpå! Den jenta tåler ikke et snev av kritikk 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. august 2015 #140 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg skrev noe lignende på Facebook "fansiden" til Anna der hun har lagt ut innlegget. Selvfølgelig ble det slettet og jeg ble blokkert fra siden rett etterpå! Den jenta tåler ikke et snev av kritikk Tuller du? Jeg synes det blir for dumt. Det er jo noen som kun vil ha positive og støttende kommentarer. Hun er helt utrolig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg