AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Jeg er veldig sliten i kroppen, har vært våken siden tolv (la meg 7-8) og klarer ikke sove mer pågrunn av uro. Gikk en tur i stad og beina gikk nesten i kryss. Nå har jeg plantet meg i sofaen, kjenner jeg er både kvalm, har magevondt og svimmel. Tidligere i dag trodde jeg hjertet hadde stoppa, (jeg vet jo at jeg lever, men det føles sånn).. prøvde finne pulsen igjen i stad og den lå på ca 60. Vet ikke om det er for lavt? tror jeg bare ovrdriver, men blir så fort beskymret. Er redd for å legge meg igjen. Merker og at jeg puster dårlig, er akkurat som at jeg er sikkelig teitt.Verker også veldig i bein og armer. skal sies at jeg har vært på byen 5 ganger denne uken og burde nok få i meg masse vann nå. Noen som har vært borti lignede eller har andre tips? Anonymous poster hash: 47578...725
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Pulsen kan ligge mellom 50-95 uten at det er noe farlig. Du er nok fyllesjuk. Ta det med ro og spis og drikk rikelig Anonymous poster hash: aef54...1ee
Fotballflue Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 60 er helt normalt. Prøv å ikke tenke så mye på det, du stresser deg nok litt opp, når du konstant tenker på det. Det skjer med meg med jevne mellomrom også. en gang dro jeg til legevakten, jeg sleit med å puste og hadde hjertebank, jeg mistet synet i noen sekunder også, det viste seg bare å være et angstanfall. med en gang jeg fikk vite det, gikk alt over Hvis du er veldig bekymret, så ringer du legevakten
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Er mer beskymret over hvor svak den er, vanskelig å finne også. Hjerterytmen finner jeg ikke :s Men tok pulsen igjen og den skal vel være innenfor normalen, mulig jeg stresser meg opp, ja Anonymous poster hash: 47578...725
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå