Gå til innhold

Overgangsalder og bruk av Novofem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei
Jeg er 43 år og etter å ha slitt med overgangsplager i noen år (på og av i perioder) så startet jeg i april med Novofem. Jeg fikk det da utrolig mye bedre.  Før jeg startet så hadde jeg menstruasjon, men gjerne med perioder uten - da jeg var "på" i overgangsplagene mine.
Etter å ha brukt ett brett med Novofem og jeg startet på neste brett så fikk jeg mensen, det samme når jeg startet på brett tre. Men så på slutten av dette så fikk jeg en mensen, hadde vel 3-4 dager igjen. Nå har jeg startet på brett 4 og får igjen en blødning etter 16 dager.  Dvs det har bare gått ca 20 dager siden forrige mens.
Er dette noe som normalt skjer, eller er det grunn til bekymring? I tillegg så opplever jeg sterkere smerter nå enn jeg har gjort før under normal menstruasjon.

Anonymous poster hash: 6c8ab...6a8

Anonymous poster hash: 6c8ab...6a8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette bør du ikke spørre om på et forum... *sukk*

Les pakningsvedlegget, ring legen i morgen. 

Anonymous poster hash: b526b...2f4
AnonymBruker
Skrevet

Novofem fungerte på samme måte for meg, og jeg måtte over på Trisekvens.

Snakk med legen om å få prøve noen andre medisiner som kanskje fungerer bedre for deg. :)

Anonymous poster hash: e98ce...379
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også mensen til ulike tider, men jeg er ellers så fornøyd med Novofem så jeg bryr meg ikke noe om det.

Anonymous poster hash: fe66e...7aa
  • 7 år senere...
Skrevet

Gammel tråd men drar den opp likevel.  Bruker novofem og er irritert på at jeg skal ha mens med disse.  Hvorfor skal man det?   Finnes det andre merker som man slipper det på?   Dette gidder jeg jo ikke. 

Anonymkode: 0bfc5...7df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...