AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har bestemt meg for å ta piercing i brystvorta og lurer på om noen her har erfaring med dette? Hvordan er tiden etter, er det veldig vondt osv? Anonymous poster hash: 178d1...b03
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Jeg klikket meg inn på innlegget ditt, TS, bare for å gi deg en stor TAKK!! :D Takk for at du skriver "brystvorten" og ikke "nippelen". Sistnevnte høres så feil ut. TAKK!! Anonymous poster hash: f91e4...b8d 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Jeg klikket meg inn på innlegget ditt, TS, bare for å gi deg en stor TAKK!! :D Takk for at du skriver "brystvorten" og ikke "nippelen". Sistnevnte høres så feil ut. TAKK!! Anonymous poster hash: f91e4...b8d Haha, ikke noe problem Er ingen storfan av ordet "nippel" selv, må jeg innrømme. Anonymous poster hash: 178d1...b03
ClosedParadise Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Har ingen erfaring selv, men kjenner flere som har det. Og de sier det var helvetes vondt. Tror de er ganske fornøyde men de er veldig følsomme der piercingen er. Kanskje bare bra?
Gjest Fluttershy Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Vondt å ta, men smerten går fort over. Min grodde desverre aldri så jeg måtte ta den ut.
Apocalypse Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 (endret) Jeg har i begge, det var vondt, men det finnes vondere piercinger. Det er bare et lite stikk, smerten varer ikke lenge. Brystvortepiercing bruker ganske langt tid på å gro, men så lenge du er nøye med rensing og er forsiktig med den burde det ikke være noe problem. Jeg har nå hatt mine i over tre år og er kjempefornøyd Pass for øvrig på at du går til et bra sted for å få gjort det. Endret 26. juli 2015 av Apocalypse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå