Gå til innhold

Etter orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest makar
Skrevet

Damer/jenter: Hvor lang tid tar det fra dere har fått en sterk orgasme til dere er "oppegående" igjen, altså tenker klart og får kontroll over kroppen igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To-tre uker.

• Liker 10
Skrevet

Noen sekunder.

AnonymBruker
Skrevet

ett par sekunder.

Anonymous poster hash: 0cc3b...20f
AnonymBruker
Skrevet

Sekunder. Er vel ikke uvanlig det?

Anonymous poster hash: 7c1f6...231
Gjest lipgloss
Skrevet

4-5 sekunder så er jeg helt normal igjen:))

Skrevet

Noen ganger får jeg flere orgasmer gjennom samleiet, så da går det jo ganske kjapt

AnonymBruker
Skrevet

Etter en veldig sterk en må jeg gi meg selv noen minutter, så da suger jeg han litt i mens. Men slike "vanlige" så fortsetter vi bare og det bygger seg opp til fler ;) 

Anonymous poster hash: 04769...abb
AnonymBruker
Skrevet

En eks brukte lang tid på å få orgamse, men til gjengjeld fikk hun voldsomme orgamser. Hun var omtrent som en stereotypisk mann, og ville helst sove etterpå, hun. Ellers har jeg stort sett opplevd at de gjerne hviler et halvminutt hvis de er på topp før man fortsetter, men i andre stillinger fortsetter man jo gjerne uten opphold.

Anonymous poster hash: b85ff...a09
Gjest makar
Skrevet

Takk for svar :) Selv trenger jeg ca et halvt minutt på å komme meg etter de sterkeste orgasmene, særlig når jeg spruter.

Skrevet

Spørs hva du mener med "komme seg". Jeg kan hente meg fort inn igjen ila noen sekunder, men foretrekker å ligge å kjenne på sensasjonen og følge pusten min i flere minutter til hodet seiler avsted og jeg sovner med et stort smil om munnen. Det er slik menn tillater seg å gjøre etter de har kommet, vi kvinner er bare for nevrotiske og tankefulle til å klare å gå i den modusen vanligvis, men det er helt klart mye bedre enn å "snappe" seg tilbake til virkeligheten raskt og fortsette å prestere ovenfor mannen eller ta på seg klærne og fullføre kjøkkenoppvasken.

AnonymBruker
Skrevet

Noen sekunder. Har alltid hatt inntrykk av at mannens gjennomsnittlige orgasme er ekstremt mye sterkere enn kvinnens.

Anonymous poster hash: c2193...141

Skrevet

Etter klitorisorgasme må jeg ha en stund på å komme meg, de er så sterke at jeg helst bare vil avslutte sexen raskest mulig og slappe av. 
Når jeg squirter så kan han fortsette å fingre meg så lenge han orker. 

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

Kommer meg på et par sekunder, men hvis det er snakk om å fortsette med sex så kan det variere veldig! Noen ganger er jeg klar etter et par minutter og kan få en ny orgasme ganske kjapt (men da må jeg styre alt selv), andre ganger er det uaktuelt å fortsette fordi alt er ømt...

Anonymous poster hash: 0865d...8a9
Gjest Fl0werp0wer
Skrevet

Som flere andre her også sier, noen sekunder 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...