Gå til innhold

Treningsklær NETTBUTIKK

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips?

Anonymous poster hash: ad5b3...b22
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

xxl.no, g-max.no, sportamore.no

Anonymous poster hash: 4b304...150
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med Stormbergs nettbutikk, både angående kvalitet og priser, på treningsklær og annet. De har også ofte tilbud (og rabattkoder som man får dersom man abbonerer på nyhetsbrev der). http://www.stormberg.com/no/dame/treningstoy.html#/page/1

Du finner også produktvurderinger fra kunder, på de aller fleste artiklene, og det synes jeg at er et stort pluss når jeg skal bestemme meg for hva jeg skal kjøpe.

Anonymous poster hash: 16e39...ddb
  • Liker 1
Skrevet

Getinspired.no er en super nettbutikk! :jepp: Det samme med sportamore og keepfit . :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Getinspired.no er en super nettbutikk! :jepp: Det samme med sportamore og keepfit . :)

Å ja! :) På getinsired har de også mye fint! Og der kan man også abbonere på nyhetsbrev og få spesial-rabatter :)

• Liker 1
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Runwild er også en grei butikk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Runwild er også en grei butikk :)

Hvordan er de prismessig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

x-life.no

Anonymous poster hash: 7cf53...2c2
  • Liker 1
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Hvordan er de prismessig?

Prismessig er de på lik linje med Xlife, Getinspired etc. :) Er bare kanskje litt andre merker de fører. Ellers er nettbutikkeene ganske like :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prismessig er de på lik linje med Xlife, Getinspired etc. :) Er bare kanskje litt andre merker de fører. Ellers er nettbutikkeene ganske like :)

Tusen takk! :blomst:

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg trener masse og kjøper alle klærne mine på H&M. Mye billigere enn sportsbutikker, men ikke noe dårligere kvalitet av den grunn :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i X-life. Der har de ofte rabatter/tilbud og de har kjempebra kundeservice. De svarer kjapt og følger opp. Fjellsport, Platou og Oslo Sportslager er bra på turklær

Skrevet

Jeg handler for det meste på Sportamore.no og er fornøyd med dem. Det jeg er mindre fornøyd med, er at de bruker PostNord, som stort sett klarer å sende pakkene mine alle andre steder enn der jeg vil hente dem. 

• 1 måned senere...
Gjest Cartina
Skrevet (endret)

Kjøper alt fra Getinspired og X-Life. Det har jeg gjort i årevis og er veldig fornøyd. Godt utvalg, gode priser, gratis frakt og hyggelig kundeservice.

Endret av Cartina
Skrevet

Getinspired, 3t-shop og nelly handler jeg alltid treningsklær på nettet :-)

Skrevet

Jeg har god erfaring med Stormbergs nettbutikk, både angående kvalitet og priser, på treningsklær og annet. De har også ofte tilbud (og rabattkoder som man får dersom man abbonerer på nyhetsbrev der). http://www.stormberg.com/no/dame/treningstoy.html#/page/1

Du finner også produktvurderinger fra kunder, på de aller fleste artiklene, og det synes jeg at er et stort pluss når jeg skal bestemme meg for hva jeg skal kjøpe.

Ps:

dag og i morgen får man på nettbutikken til Stormberg 20% rabatt på ordinær pris ved bruk av rabattkoden TJUE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...