Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde i tre år en kjempefin vaske hjelp . Han kom og vasket hele huset naken , serverte mine veninner på middagsselskaper og i det hele tatt. Passet det for han , så stilte han opp , og det har aldri vært noe kroppskontakt mellom oss eller gjestene mine . Han fikk vist seg naken uten at det skulle være fornærmelser inne i bildet m og jeg fikk rent hus og servering til selskaper som jeg visste synes det var ok. = alle var fornøyde.

Anonymous poster hash: e2dac...694

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare jobbe gratis som renholder da?  Er det bare meg som ikke skjønner problemet?

Det er noen menn som blir seksuelt opphisset av sånt som dette. Å utføre ikke-seksuelle aktiviteter for damer. Gjerne iført dameklær/sånne sado-antrekk eller nakne. 

Tror det de tenner på er at de blir "brukt/tvunget" til å jobbe for en (gjerne streng) dame. 

Anonymous poster hash: 3aab0...949

• Liker 1
Skrevet

Det er noen menn som blir seksuelt opphisset av sånt som dette. Å utføre ikke-seksuelle aktiviteter for damer. Gjerne iført dameklær/sånne sado-antrekk eller nakne. 

Tror det de tenner på er at de blir "brukt/tvunget" til å jobbe for en (gjerne streng) dame. 

Anonymous poster hash: 3aab0...949

Ja, også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...