AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Litt dumt kanskje, men jeg vet at herpes I som munnsår kan smitte til kjønnsområdene. Og omvent. Men er det slik at man da smitter fra kjønn til kjønn med herpes I ? Og er utbruddene alltid på samme sted? Slik at om en får sår på venstre side av kjønnsleppene så er det alltid der man får sår? Anonymous poster hash: 14a0d...5e5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Det kan smitte fra kjønn til kjønn, ja, både herpes 1 og 2. De smitter begge til både underliv og lepper, de er ikke kresne. Det er ofte en side man får det på, men ikke alltid.Anonymous poster hash: 1deaf...bf3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har fåt ett sår i rumpehullet, men har aldri hatt analsex hvordan kan det ha seg? Det er utrolig vondt og jeg har ikke bæsjet på flere dager, er helt oppblåst. Hva skal jeg gjøre??? Anonymous poster hash: 14a0d...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har fåt ett sår i rumpehullet, men har aldri hatt analsex hvordan kan det ha seg?Det er utrolig vondt og jeg har ikke bæsjet på flere dager, er helt oppblåst. Hva skal jeg gjøre??? Anonymous poster hash: 14a0d...5e5 Hva med å kjøpe Xylocain snertestillende krem, samt krem mot herpes (Antix tror jeg den heter). Begge kan du kjøpe på apotek. Anonymous poster hash: 1deaf...bf3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Og det hender man får utbrudd rundt anus, selv om man ikke har analsex. Kanskje partnerens sår/sprekker var i nærheten under sex.Anonymous poster hash: 1deaf...bf3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå