Gå til innhold

Lukter vondt av nese

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Har vært hos øre/nese/hals. Ikke noe hjelp der å få. Tok bakterietest, ingenting der. Har tatt MR, alt fint der. Vasker, lukta kommer fort tilbake. Aner ikke hva dette er. 

Noen andre som sliter med dette?

Noen som har slitt med det, som har funnet en løsning? Trenger desperat hjelp.

Anonymous poster hash: 21fad...402
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være dårlig ånde? Betennelse i nesen?

Anonymous poster hash: 75f6c...ed6
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være dårlig ånde? Betennelse i nesen?

Anonymous poster hash: 75f6c...ed6

Nei, har ikke det

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å skylle med nesehorn? Siden du har vært hos øre/nese/hals har du kanskje ikke behov for slimoppløsende i bihulen som Rinexin?

Bruke nesehårsklipper?

Anonymous poster hash: 65e64...6c6
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å skylle med nesehorn? Siden du har vært hos øre/nese/hals har du kanskje ikke behov for slimoppløsende i bihulen som Rinexin?

Bruke nesehårsklipper?

Jeg lærte noe nytt nå. :) Takk! :)

https://no.wikipedia.org/wiki/Neseskylling

Anonymous poster hash: 912f1...797

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en litt spesiell teknikk, men du lærer det nok raskt. Bare spør på apoteket. Du skal skylle i det ene boret og så skal det renne ut i det andre. Du kan også gjøre det så ofte du vil, for det er ikke skadelig på noen måte.

AnonymBruker
Skrevet

Den ab-en over er ikke meg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vondt på noen måte. Er redd for å få hodepine og slik.

AnonymBruker
Skrevet

Har lest på nettet av en lege anbefaler å bruke olje. Noen som ven hva slags olje det er snakk om?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Har lest på nettet av en lege anbefaler å bruke olje. Noen som ven hva slags olje det er snakk om?

TS

ØNH-spesialisten har sikkert anbefalt noe til deg. Hvorfor spørre på KG når en SPESIALIST har sett på deg??? 

Anonymous poster hash: 9cfa7...1d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ØNH-spesialisten har sikkert anbefalt noe til deg. Hvorfor spørre på KG når en SPESIALIST har sett på deg??? 

Kan du ikke lese? Jeg har vært hos de og de var uikke til noe hjelp. og KG er til for å be om andre for hjelp. Hva tror du KG er til for???

AnonymBruker
Skrevet

Du er forøvrig rapportert fordi du sier at man ikke kan be om råd her.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vondt på noen måte. Er redd for å få hodepine og slik.

Var det meningen at det skulle være spørsmålstegn etter den første setningen? I så fall er svaret nei.

Eneste neseolje jeg har hørt om er sesamolje.

AnonymBruker
Skrevet

Var det meningen at det skulle være spørsmålstegn etter den første setningen? I så fall er svaret nei.

Eneste neseolje jeg har hørt om er sesamolje.

Takker :)

AnonymBruker
Skrevet

TS, hvordan vet du selv at det lukter vondt? Er det noe du kjenner selv, eller er det noe andre sier? Dersom det gjelder det første og leger ikke finner noe, kan det rett og slett være at du innbiller deg det.

Anonymous poster hash: f07cb...027
AnonymBruker
Skrevet

TS, hvordan vet du selv at det lukter vondt? Er det noe du kjenner selv, eller er det noe andre sier? Dersom det gjelder det første og leger ikke finner noe, kan det rett og slett være at du innbiller deg det.

Jeg kjenner det godt for f.eks når jeg tørker med en serveiet så er lukta igjen på servietten. Rett etter vask er ikke lukta der, den kommer etter litt og den er sterk. Har lest på nettet at flere sliter med dette, og flere søker løsning. 

Har ikke tort å gå nær noen. F.eks er jeg redd for å kysse noen for da vet jeg at de kommer til å kjenne lukta. Så grunnet dette tør jeg heller ikke være intim med noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Her ser du at flere har slitt/sliter med det:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=295168

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner det godt for f.eks når jeg tørker med en serveiet så er lukta igjen på servietten. Rett etter vask er ikke lukta der, den kommer etter litt og den er sterk. Har lest på nettet at flere sliter med dette, og flere søker løsning. 

Har ikke tort å gå nær noen. F.eks er jeg redd for å kysse noen for da vet jeg at de kommer til å kjenne lukta. Så grunnet dette tør jeg heller ikke være intim med noen. 

For meg høres det ut som kronisk bihulebetennelse, men jeg er jo ikke lege. Kommer det ut "gugg"? Jeg ville gått tilbake til legen.

AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som kronisk bihulebetennelse, men jeg er jo ikke lege. Kommer det ut "gugg"? Jeg ville gått tilbake til legen.

Jeg forsøkte antibiotika også. Hjalp ikke. Kommer bittelitt slim ut. Og den lukter. 

AnonymBruker
Skrevet

og den er helt blank og løs som vann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...