Gå til innhold

Undertøy under 2xU tights?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke akkurat mamelukker, dem er for løse så dem knørver seg under. Mer slike som dekker fra midjen og under rumpeballene, tettsittende! 

Ok. Enig! :)

Anonymous poster hash: 464b8...cc0

Gjest anonym2233
Skrevet

Når man har en så bra tights blir det jo å ødelegge litt føler jeg å presse en truse under, blir helt feil synes jeg. Er ikke så bekymret for gjennomsiktigheten, bruker stort sett den minst gjennomsiktige modellen.

Enig i den, eller evt gå opp en størrelse.

Nå bruker jeg ikke boxer eller truse selv under dem, men helt vanlige string truser.

Jeg har igjen ingen problemer med gjennomsiktighet (mørk hud, synes derimot litt om jeg bruker hvit eller knæsj farget truse...)

Bryr meg ikke om det, men slik jeg tolker hi, så er det spørsmål om en skal droppe trusa?

Det syns jeg ingenting om, da får en heller velge å vise trusa.

Og jeg har mine mistanker om at mange som er "ææææ, trusen synes, tightsen er gjennomsiktig :hoppendeglad: har visst og vært klar over det "problemet" med 2xu tights.

Skrevet

Hva vil trusen ødelegge?

Følelsen av noe som sitter så "som støpt" føler jeg blir veldig redusert.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har mine mistanker om at mange som er "ææææ, trusen synes, tightsen er gjennomsiktig :hoppendeglad: har visst og vært klar over det "problemet" med 2xu tights.

Og hva så?!

Anonymous poster hash: 97740...ae6

Skrevet

Da må man jo vaske tightsen etter hbert bruk! Trener du 4-5 gang i uka blir elastukken rimelig slapp og ødelagt! Bruk undertøy!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, undertøy under treningstightsen kun ikke falle meg inn!

Skrevet

*hvert *elastikk ;-)

Gjest anonym2233
Skrevet

Og hva så?!

Nei, da har man vel ingen grunn til å klage og sutre over

"Æsj, den grisen der stirrer. Æææ, alt synes :hoppendeglad: ".

You get my point?

Skrevet (endret)

Da må man jo vaske tightsen etter hbert bruk! Trener du 4-5 gang i uka blir elastukken rimelig slapp og ødelagt! Bruk undertøy!

Selvsagt vasker jeg tightsen etter trening, blir jo våt av svette. Skjønner ikke hva en liten stringtruse gjør fra eller til!

2XU holder leeenge likevel.

Endret av LeneXCII
Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg har funnet ut at det er best uten truse,brukte stringtruser i begynnelsen men fant fort ut at det er mer behagelig uten:) 2xu er ikke gjennomsiktig visst du har rett størrelse,da må det i safall være dype knebøy.

Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg har funnet ut at det er best uten truse,brukte stringtruser i begynnelsen men fant fort ut at det er mer behagelig uten:) 2xu er ikke gjennomsiktig visst du har rett størrelse,da må det i safall være dype knebøy.

men det er de dype bøyene som er best :fnise: 

Gjest lipgloss
Skrevet

men det er de dype bøyene som er best :fnise:

hihihi:)) ja det er det,men da får de tåle å se de som ser:))

AnonymBruker
Skrevet

De som velger å gå uten truse er jo bevisste på dette. De vil jo vise seg frem. Samtidig er det de som skriker høyest "slutt og stirr" også. Men det de egentlig vil, er jo at mannfolka skal stirre. Det er så påfallende at om dere sier noe annet, så tror jeg ikke på dere.

Det finnes så mange andre tights som er bedre enn 2XU, og som er mindre gjennomsiktig. Men folk skal på død og liv bruke 2XU fordi det er en slags greie. Gjerne til hverdags også. På jobb og skole. Trodde virkelig folk hadde kommet over denne tåplige bruken av tigts, men neida...

Det tåpligste av alt er jo de som sykler hjem fra trening i slike tights, og som står over setet i oppoverbakker. Da får man jaggu se drøvelen fra undersia :P

Anonymous poster hash: 95bf6...3fa
  • Liker 4
Gjest anonym2233
Skrevet

De som velger å gå uten truse er jo bevisste på dette. De vil jo vise seg frem. Samtidig er det de som skriker høyest "slutt og stirr" også. Men det de egentlig vil, er jo at mannfolka skal stirre. Det er så påfallende at om dere sier noe annet, så tror jeg ikke på dere.

Det finnes så mange andre tights som er bedre enn 2XU, og som er mindre gjennomsiktig. Men folk skal på død og liv bruke 2XU fordi det er en slags greie. Gjerne til hverdags også. På jobb og skole. Trodde virkelig folk hadde kommet over denne tåplige bruken av tigts, men neida...

Det tåpligste av alt er jo de som sykler hjem fra trening i slike tights, og som står over setet i oppoverbakker. Da får man jaggu se drøvelen fra undersia :P

Spot on!

Syns argumentet "ikke stirr, la vær"...osv. er bare veldig dårlig og oppbrukt.

De er jo bevisst og klar over at det synes, så blir helt latterlig komisk hele greia.

Ikke bare bøy, la oss si øvelsen benhev på benk. Da ser du jo alt igjennom?!

Håper inderlig disse vasker apparatene etter bruk.... :kvalm:

Skrevet

Selvsagt vasker jeg tightsen etter trening, blir jo våt av svette. Skjønner ikke hva en liten stringtruse gjør fra eller til!

2XU holder leeenge likevel.

her brukes treningsklærne noen ganger før vask. Ellers blir de så stygge fort. Gidder ikke vaske ihjel klærne. Men så spankulerer jeg sjelden på treningsstudio der andre kan lukte meg. :-) Men om man f.eks trener to økter om dagen går det fint å henge til tørk i mellom og bruke om igjen. :-) Bor i et skiløperhjem - så vaskerommet/tørkerommet lukter litt med

med fem aktive tenåringsbarn/foreldre. :-S

AnonymBruker
Skrevet

Spot on!

De er jo bevisst og klar over at det synes, så blir helt latterlig komisk hele greia.

Ja, og det er direkte urenslig å ikke bruke undertøy som kan fange opp mesteparten av de bakteriene som ellers vil renne utover treningsapparatene sammen med svetten fra bakenden og underlivet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Spot on!

De ser jo like tynne og gjennomsiktige ut som en tynnstrømpebukse! https://www.google.no/search?q=gjennomsiktig+2xu&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB0QsARqFQoTCK-_v6qb-cYCFaHfcgod1EAGUw&biw=1292&bih=630#imgrc=eUPDc2LdmHxBkM%3A

Ærlig talt; dette er jo direkte uanstendig å ha på

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

https://www.google.no/search?q=gjennomsiktig+2xu&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB0QsARqFQoTCK-_v6qb-cYCFaHfcgod1EAGUw&biw=1292&bih=630#tbm=isch&tbs=rimg%3ACXlDw3Ni3Zh8IjgXV-ru9JW6Xj76w8s67mY859aVHvwn2W2gFlYn1UmdwQ02hXSGGAw8cHn0Tn2e8KAyxXRQxt1R_1yoSCRdX6u70lbpeEdHFCLfz7wsdKhIJPvrDyzruZjwRCQtNogZmPqgqEgnn1pUe_1CfZbRHQPQMaj3g2DCoSCaAWVifVSZ3BEesj6RNWnsNqKhIJDTaFdIYYDDwRIZKHsrl291oqEglwefROfZ7woBHX-F7aZLASWioSCTLFdFDG3VH_1EdQYN5P2rYLh&q=gjennomsiktig%202xu&imgrc=MsV0UMbdUf_QtM%3Asom her? :)

• Liker 1
Skrevet

Udelikat å trene "commando" etter min mening, og å bruke et plagg på flere treninger uten vask.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinnelige som klager høylytt over at de ikke syns noe om å se penisen gjennom treningstightsen. 

Mens de syns det er greit å vise fram både vagina og analen selv. Det er ikke videre fint å se på heller.

Skal vi begge kjønn begrave stridsøksa om tightsen og begynne å bruke undertøy under?

Anonymous poster hash: de766...944
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...